🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29062.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

جزئیات بیشتری از طراحی آیفون 11 فاش شد

به تازگی تصویری شماتیک مربوط به فرایند تولید گوشی آیفون منتشر شده که به ادعای کارشناسان، می تواند نخستین اطلاعات موثق را در مورد آیفون های 2019 در اختیار ما قرار دهد. این تصویر که ...

به تازگی تصویری شماتیک مربوط به فرایند تولید گوشی آیفون منتشر شده که به ادعای کارشناسان، می تواند نخستین اطلاعات موثق را در مورد آیفون های 2019 در اختیار ما قرار دهد.

این تصویر که روی وبسایت Slashleaks انتشار یافته، نمایی از یک گوشی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - با اندازه ای شبیه آیفون های 2018 را نشان می دهد که اطلاعات مربوط به نقاط جوش روی شاسی فلزی را در خود دارد. مهم ترین نکته ای که از این عکس می توان برداشت کرد، بریدگی های پشت بدنه است که ساختار متفاوتی با گوشی های امسال - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - را نشان می دهد. در این شاسی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - جدید سه بریدگی گرد دیده می شود که احتمالاً به سه ماژول دوربین مربوط است.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

انتشار دهنده ناشناس این تصویر که به «مستر وایت» معروف است و سابقه نسبتاً خوبی در افشای اطلاعات محصولات اپل دارد، اطلاعات فوق را مربوط به گوشی آیفون XI می داند اما جزئیات دیگری ارائه نکرده است، ضمن اینکه هیچ راهی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - برای تأیید صحت و اصالت این عکس هم وجود ندارد. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - با این حال چندی پیش رندری از آیفون 11 با دوربین سه گانه در ماژول مربعی منتشر شد که با عکس امروز مطابقت دارد. دو بریدگی مربعی شکل در بالای بدنه هم به احتمال زیاد جایگاه فلاش و میکروفون یا حسگرهای ToF هستند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

با توجه به روند کنونی گوشی های پرچمدار در دنیای موبایل به نظر می رسد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اپل هم مانند شرکت های دیگر به دوربین های پیشرفته ToF یا زمان پرواز برای کاربردهای حرفه ای واقعیت افزوده یا ثبت پرتره های دقیق تر روی بیاورد. البته فناوری های عمق سنجی در آیفون های کنونی هم وجود دارند اما - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بر اساس هوش مصنوعی یا لنز ثانویه عمل می کنند.

واضح است که هیچ راهی برای تأیید اصالت این تصویر در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اختیار نداریم، اما اپل طی چند سال اخیر از سیاست های سختگیرانه خود دور شده و خواسته یا ناخواسته، اطلاعات نسبتاً کاملی از محصولاتش را پیش از رونمایی رسمی در اختیار رسانه ها قرار می دهد. بنابراین بعید نیست که چنین وضعیتی را برای آیفون های 2019 هم شاهد باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone