🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  3. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  4. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  5. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19790.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هکرهای کره شمالی از لینکدین برای حمله به شرکت‌های رمزارز استفاده کرده‌اند

گزارش جدید یک شرکت امنیتی فنلاندی نشان می‌دهد هکرهای منتسب به کره شمالی برای سرقت رمزارز از لینکدین سوء استفاده کرده‌اند. گروه هک منتسب به کره شمالی به نام «لازاروس» (Lazarus) با ارسال پیشنهاد شغلی ...

گزارش جدید یک شرکت امنیتی فنلاندی نشان می‌دهد هکرهای منتسب به کره شمالی برای سرقت رمزارز از لینکدین سوء استفاده کرده‌اند.

گروه هک منتسب به کره شمالی به نام «لازاروس» (Lazarus) با ارسال پیشنهاد شغلی جعلی در لینکدین به شرکت‌های رمزارز ارز حمله کرده است. محققان شرکت امنیتی F-Secure می‌گویند هکرهای وابسته به کره شمالی با این روش به شرکت‌های رمزارز در حداقل ۱۴ کشور از جمله بریتانیا، ایالات متحده، چین، آلمان، روسیه و کره جنوبی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شهسوار استان مازندران - حمله کرده‌اند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شهسوار استان مازندران

هکرها از طریق لینکدین به یکی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شهسوار استان مازندران - از مدیران شرکت ارز دیجیتال مورد بحث پیشنهاد شغلی جعلی حاوی فایل مخرب ارسال کرده‌اند که پس - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شهسوار استان مازندران - از دانلود، در سیستم قربانی درب پشتی ایجاد کرده و فرصت نفوذ به هکرها را - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شهسوار استان مازندران - داده است. هکرها پس از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شهسوار استان مازندران - نفوذ به شبکه این شرکت با استفاده از بدافزارها و دیگر نرم افزارهای مخرب اقدام به سرقت اطلاعات از کامپیوترهای آلوده کرده‌اند.

آنطور که در گزارش نوشته شده، هکرها در این حمله از بدافزاری به نام Mimikatz استفاده کرده‌اند که از آن برای سرقت اطلاعات کیف پول ارز دیجیتال یا جزئیات حساب بانکی بکار گرفته می‌شود. به گفته محققان روش‌هایی که هکرها در این حمله استفاده کرده‌اند شباهت زیادی به روش‌های گروه لازاروس دارد.

«Matt Lawrence»، رییس بخش شناسایی و واکنش شرکت F-Secure با انتشار مقاله‌ای در - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شهسوار استان مازندران - وبلاگ این شرکت اعلام کرد: «مدارک نشان می‌دهند که این حمله بخشی از یک کمپین بزرگتر است که شرکت‌های رمزارز در ده‌ها کشور را هدف قرار داده است.»

اواسط اسفند ماه سال ۹۸ - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شهسوار استان مازندران - وزارت خزانه داری ایالات - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شهسوار استان مازندران - متحده آمریکا دو شهروند چین را به جرم کمک به گروه هک لازاروس برای پولشویی تحریم کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone