تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33051.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سرقت از فروشگاه‌های اپل این شرکت را مجبور به استفاده از نیرو‌های پلیس کرد

امروز برخی از فروشگاه‌های اپل شاهد تغییری مهم خواهد بود و علاوه بر آیفون‌ها و تبلت‌ها می‌توان نیروی پلیس را هم در آنها مشاهده کرد. این تصمیم بعد از آن گرفته شد که اخیرا چند ...

امروز برخی از فروشگاه‌های - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اپل شاهد تغییری مهم - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - خواهد بود و علاوه بر آیفون‌ها و تبلت‌ها می‌توان نیروی پلیس را هم در آنها مشاهده کرد. این تصمیم بعد از آن گرفته شد که اخیرا چند سارق به فروشگاه‌های اپل دست برد زدند و تعداد قابل توجهی از آیفون‌های جدید این شرکت آمریکایی را ربودند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که حدود ۱۷ مظنون دزدی‌های اخیر این فروشگاه‌ها بازداشت شده‌اند.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی

طبق محاسبات تا به حال بیش از ۱ میلیون - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دلار از محصولات اپل فقط در ایالت کالیفرنیا به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سرقت رفته است. به همین دلیل اپل برای - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - جلوگیری از خسارت‌های - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بیشتر تصمیم گرفت تا از نیروی پلیس در فروشگاه‌های خود بهره ببرد. چرا که قدرت نیرو‌های - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پلیس نسبت به نگهبان‌های فروشگاه بیشتر است و در صورت سرقت، آن‌ها می‌توانند بیرون از فروشگاه‌ها هم از نظر قانونی با سارقان را تحت پیگرد قرار دهند.

بیشتر این نیرو‌های پلیس در فروشگاه‌های Bay Area مستقر شده‌اند و در روز‌های تعطیل و شلوغ مشغول به کار می‌شوند. به نظر می‌رسد حضور این افراد تا حدی موثر بوده چرا که از زمان شروع استفاده از نیرو‌های پلیس، هیچکدام از فروشگاه‌های رزویل و ساکرامنتو شاهد سرقت‌های گذشته نبودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone