🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  5. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37877.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

آمازون در حال توسعه یک ربات خانگی است

کمپانی آمازون در حال توسعه رباتی خانگی است که از دید کامپیوتری برای ناوبری بهره برده و می توان آن را الکسای متحرک نامید. این پروژه که در «Lab126»، مرکز تحقیق و توسعه آمازون در ...

کمپانی آمازون در حال توسعه رباتی خانگی است که از دید کامپیوتری برای ناوبری بهره برده و می توان آن را الکسای متحرک نامید.

این پروژه که در «Lab126»، مرکز تحقیق و توسعه آمازون در دست توسعه قرار دارد، با کد «Vesta» به معنی «خدای اجاق - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و خانه داری رومی ها» شناخته می شود.

هنوز اطلاعات خاص در مورد طراحی یا قابلیت های این ربات ارائه نشده اما برخی رسانه ها آن را نوعی الکسای متحرک - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می دانند که فرد را دنبال می کند تا امکان صحبت کردن با این اسپیکر در تمامی نقاط محیط برای کاربران مهیا باشد.

بر اساس گزارش ها نمونه اولیه این ربات با استفاده از دوربین و نرم افزارهای خاص از دید کامپیوتری بهره می برد و انتظار می رود که آمازون تا پایان سال جاری میلادی این ربات را در اختیار کارکنانش قرار داده و در اوایل سال آتی آن را - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به صورت عمومی عرضه کند.تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی بر اساس اطلاعات اندک فعلی نمی توان برآورد دقیقی از قابلیت های این ربات داشت، - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با این حال به احتمال قریب - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به یقین محصول جدید الکسا قرار نیست مجموعه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ای از وظایف خانه داری را بر عهده بگیرد چرا که هنوز فناوری تجاری به چنین سطحی نرسیده هرچند کمپانی هایی از قبیل «بوستون داینامیکس» در حال کار روی آن هستند.

بنابراین ربات آمازون - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - احتمالا دستیاری مجازی است - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - که در یک ابزار بیرونی تعبیه شده است. در سال های اخیر شاهد توسعه ربات های زیادی از این دست بوده ایم که شامل «هاب» ال جی، «کوری» کمپانی Mayfield Robotics و «جیبو» Cynthia - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - Breazeal است.

با - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - این وجود الکسای متحرک می تواند کاربردهای زیادی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - داشته باشد، برای مثال جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات محیطی در عملکرد بهتر آن نقش موثری ایفا می کند. مدیرعامل کمپانی iRobot، تولید کننده جاروبرقی های هوشمند «رومبا» نیز تاکید می کند که اگر ربات از نقشه خانه اطلاع داشته باشد، استفاده از دستوراتی از قبیل چراغ آشپزخانه را روشن کن، منطقی خواهد بود. از نظر وی ربات های خانگی در آینده اهمیت بیشتری پیدا کرده و نقش پر رنگ تری را در زندگی ما برعهده خواهند گرفت.

تماشا کنید: رباتی که برای آشپزی طراحی شده است

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone