🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  2. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  3. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  4. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  5. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44907.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

پردازنده های 16 هسته ای ThreadRipper شرکت AMD به زودی وارد بازار می شوند

AMD ساعاتی قبل کنفرانس خبری خود در نمایشگاه کامپیوتکس را به پایان رساند و همان طور که انتظار می رفت، خبرهای خوبی را برای علاقه مندان به کامپیوتر و سخت افزار ارائه کرد. از آنجا ...

AMD ساعاتی قبل کنفرانس خبری خود در نمایشگاه کامپیوتکس را به پایان رساند و همان طور که انتظار می رفت، خبرهای خوبی را برای علاقه مندان به کامپیوتر و سخت افزار ارائه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرد. از آنجا که نمایشگاه مورد بحث با محور PC برگزار می شود، موقعیت بسیار خوبی برای AMD است تا شرکای سخت افزاری بهتری را برای خودش دست و پا کند و در گردونه رقابت با اینتل باقی بماند.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

این کمپانی چندی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پیش خانواده پردازنده های ThreadRipper را معرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرد که با هسته های پردازشی متعدد، کامپیوترهای دسکتاپ حرفه ای و ورک استیشن ها را هدف گرفته اند. امروز AMD اطلاعات بیشتری را در مورد این چیپ ها ارائه کرد که تابستان سال جاری وارد بازار خواهند شد.

در کنفرانس خبری امروز، AMD تأیید کرد که پردازنده 16 هسته ای جدید آنها توان پردازشی معادل نصف CPU های سرور Epyc را دارند. بدین ترتیب شاهد دو چیپ MCM هستیم که چهار کانال رَم DDR4 را به همراه 64 - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مسیر «پی سی آی اکسپرس» (PCIe Lane) مدیریت می - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کنند، ضمن اینکه تمامی این 64 مسیر در تمامی اعضای خانواده ThreadRipper فعال هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این تعداد، 60 مسیر مستقیماً از CPU برای تغذیه اسلات های PCIe و M.2 خارج می شود، و 4 مسیر دیگر نیز به چیپست - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اختصاص دارند که عملیات ورودی/خروجی پایه، USB و دیگر تجهیزات - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را پشتیبانی کنند. به نظر می رسد AMD باز هم رقابت را داغ تر از قبل کرده، چون اینتل هم - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دیروز نسل جدید پردازنده - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های برتر دسکتاپ خود را معرفی کرد، اما تعداد مسیرها در آنها نهایتاً به 44 می رسد، تازه آن هم فقط برای CPU های گران تر از 1000 دلار.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

برای پشتیبانی از خانواده ThreadRipper، کمپانی AMD چیپست X399 را معرفی کرده که هنوز مشخص نیست چه زمانی وارد بازار می شود. طبیعیست که قبل از حضور پردازنده های رایزن، باید مادربوردهای سازگار با آن نیز عرضه شوند. نکته جالب اینجاست که اینتل دیروز پلتفرم جدید خود را به نام X299 معرفی کرد و ظاهراً AMD تمام تلاش خود را به کار بسته تا عددی بالاتر را برای چیپست هایش - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

لازم به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ذکر است خانواده پردازنده های ThreadRipper و Epyc شرکت AMD ابعاد بسیار بزرگی [بخوانید غول آسا] دارند و طبیعتاً فضای زیادی را در مادربورد اشغال می کنند. در جریان کنفرانس امروز، AMD اعلام کرد پردازنده - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - Epyc با 32 هسته پردازشی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فیزیکی و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 128 مسیر PCIe در تاریخ 20 ژوئن برابر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با 30 خرداد ماه عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone