🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35629.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اولین بنچمارک منتسب به آیفون X Plus در گیک بنچ ثبت شد

تنها دو ماه دیگر تا معرفی آیفون های ۲۰۱۸ باقیست و حالا جزئیات تازه ای منتشر شده که به نظر شایعات قبلی در رابطه با این سری را تایید می کنند. همانطور که در خبرها ...

تنها دو ماه دیگر تا معرفی آیفون های ۲۰۱۸ باقیست و حالا جزئیات تازه ای منتشر شده که به نظر شایعات قبلی در رابطه با این سری را تایید می کنند. همانطور که در خبرها خواندید سه مدل جدید از آیفون قرار است که در شهریورماه معرفی شوند و بهترین نسخه از این میان ظاهرا عملکردی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - بی مانند را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

همانطور که قبلا در خبرها - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - خواندید در آیفون - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - های ۲۰۱۸ اپل عمده تمرکز خود را روی بهبود عملکرد این دستگاه ها از طریق iOS 12 قرار خواهد داد که این امر نیز از همان لحظه ای که نخستین بتای عمومی iOS 12 منتشر شد کاملا مشهود بود. این نسخه از سیستم عامل موبایلی اپل نتنها عملکردی پایدارتر را از خود به نمایش گذاشت بلکه بهبودهای قابل توجه ای را هم برای آیفون - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - ها به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - ارمغان خواهد آورد.

تست های سرعت متعددی نیز از آیفون های بهره مند به دست آمد. در ادامه می توانید عملکرد آیفون X روی بتای نخست iOS 12 را مشاهده کنید.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان

چند روز پیش تست بنچمارکی در گیک بنچ رویت شد که ظاهرا حاوی اطلاعاتی در رابطه یکی از آیفون های ۲۰۱۸ است. دستگاهی که در ادامه بنچمارک آن را مشاهده می کنید آیفون 11.2 نام دارد و از پردازنده ای با شش هسته و ۴ گیگابایت رم با iOS12 بهره می گیرد. چنین موبایلی احتمالا همان آیفون X Plus یا نسخه 2018 آیفون X است که طبق اطلاعات به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - دست آمده از منبعی موثق، هر دویشان ۴ گیگابایت رم دارند.

همانطور که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - تایید می کنید امتیازات ثبت شده توسط این موبایل نشانگر بهبودی قابل - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - توجه در قیاس با چیپ A11 Bionic است که در آیفون ۲۰۱۷ مورد استفاده قرار گرفته است. امتیاز به دست آمده توسط - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - این موبایل در تست تک هسته ای برابر با ۴۶۷۳ و در تست چند هسته ای ۱۰۹۱۲ بوده است. با مقایسه ای ساده میان این امتیازات و رقم های ثبت شده برای آیفون X (در بالا) به رشد ۱۰ الی ۷ درصدی در عملکرد می رسیم.

آیفون 11,2

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان

چیپ A12 مورد استفاده در این موبایل نخستین تراشه ۷ نانومتری صنعت موبایل خواهد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - بود؛ این یعنی از همین حالا و صرفا با دانستن همین نکته می توانیم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - منتظر عملکرد و بهره وری بهتر در نسل بعدی پردازنده های اپل برای آیفون باشیم. - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - برای آنکه درک بهتری از امتیازات ثبت شده در این بنچمارک داشته باشید کافیست اشاره کنیم که بهترین موبایل های اندرویدی حال حاضر بازار به ترتیب امتیازهایی برابر با ۳۴۰۰ و ۹۰۰۰ را در تست های تک و چند هسته ای ثبت کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone