تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13416.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اولین بدافزار طراحی شده برای تراشه اپل M1 شناسایی شد

شناسایی بدافزاری که به صورت ویژه برای تراشه‌ M1 طراحی شده نشان می‌دهد هکرها شروع به تولید نرم‌افزارهای مخرب برای نسل جدید رایانه‌های مک اپل کرده‌اند. «پاتریک واردل» محقق امنیت Mac با ارائه گزارشی به طور ...

شناسایی بدافزاری که به صورت ویژه برای تراشه‌ M1 طراحی شده نشان می‌دهد هکرها شروع به تولید نرم‌افزارهای مخرب - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - برای نسل جدید رایانه‌های مک اپل کرده‌اند.

«پاتریک واردل» محقق امنیت Mac با - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - ارائه گزارشی به طور مفصل درباره چگونگی بازسازی و کامپایل دوباره بدافزارها برای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - تراشه M1 توضیح داده است. او این بدافزار شناخته شده را برای اولین بار در قالب یکی از افزونه‌های تبلیغاتی مرورگر Safari کشف کرد که در اصل برای اجرا روی تراشه‌های  x86 اینتل طراحی شده بود.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان

این افزونه مخرب که GoSearch22 نام دارد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - جز خانواده بدافزارهای Pirrit که برای اولین بار اواخر ماه دسامبر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - کشف شد، محسوب می‌شود. Pirrit جز - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - یکی از قدیمی‌ترین و فعال‌ترین خانواده‌های آگهی‌افزار مک محسوب می‌شود که برای فرار از شناسایی به طور مداوم در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - حال تغییر است. بنابراین وارد شدن این دسته از بدافزارها برای تراشه M1 تعجب‌برانگیز به نظر نمی‌رسد.

بد‌افزار GoSearch22 در قالب یک افزونه برای مرورگر Safari طراحی شده است اما این برنامه مخرب داده‌های کاربران را جمع‌آوری می‌کند و در هنگام اتصال به اینترنت تعداد زیادی پیام تبلیغاتی را به صورت بنر یا پاپ‌آپ ارائه می‌کند که این تبلیغات می‌توانند برای تکثیر بدافزارها به سایت‌های مخرب لینک شده باشند.

واردل در ادامه به این موضوع اشاره می‌کند که این بدافزار هنوز در مراحل اولیه خود قرار - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - دارد بنابراین آنتی ویروس‌ها - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - به راحتی نمی‌توانند آن‌ را شناسایی کنند زیرا تاثیراتی که - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - باعث شناسایی این نوع از بدافزارها می‌شوند هنوز به صورت کامل مشاهده نشده - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - است.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان

این موضوع در حالی اعلام شد که محققان شرکت امنیتی Red Canary در گزارش دیگری خبر از کشف بدافزارهای دیگری دادند که برای تراشه M1 طراحی شده‌اند. آن‌ها در ادامه اعلام کردند که در حال بررسی این نوع از بدافزارها هستند.

در حال حاضر تنها مک بوک پرو، مک بوک ایر و مک مینی از این نوع تراشه استفاده می‌کند اما انتظار می‌رود این فناوری طی دو سال آینده در تمام سیستم عامل مک استفاده شود. با این وجود به نظر می‌رسد این بدافزار که به تازگی کشف شده است خطر قابل - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - توجهی ندارد، اما ظهور آن - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - می‌تواند هشداری برای احتمال وقوع خطرات دیگر در آینده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اورداد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
دوستان سایت ***** یخچال گرنیه NRF7191OX شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone