🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17475.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آگهی‌های استخدامی جعلی؛ کلاهبرداری‌های خرد اما گسترده در شرایط بد اقتصادی

در شرایط اقتصادی امروزی عده زیادی از مردم بیکار هستند و آمار بیکاری نیز بعد از شیوع ویروس کرونا افزایش داشته است. شرکت‌هایی که به خاطر ترکش‌های شیوع این مهمان ناخوانده ورشکست می‌شوند و نیروهایی ...

در شرایط اقتصادی امروزی عده زیادی از مردم بیکار هستند و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - آمار بیکاری نیز بعد از شیوع ویروس کرونا افزایش داشته است. شرکت‌هایی که به خاطر ترکش‌های شیوع این مهمان ناخوانده ورشکست می‌شوند و نیروهایی که وارد بازار کاری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - می‌شوند که پر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - از تلاطم و زخم خورده از دیگر مصائب اقتصادی است. حالا که جماعت روزنامه‌خوان هم کمتر شده و نیازمندی‌های مطبوعات آگهی‌های اشتغال کمتری را به دست مردم می‌رسانند و مراکز کاریابی فیزیکی هم روز به روز در سطح شهرها کمتر می‌شوند، مردم برای جستجوی یک شغل مناسب به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - اینترنت روی آورده‌اند و در این بستر، مانند هر جامعه فیزیکی، امکان فریب وجود دارد.

پیدا کردن کار در فضای مجازی راه‌حل‌های مختلفی دارد، افراد وارد و ناوارد، هر یک به شکل متفاوتی دنبال کار - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - می‌گردند. کسانی که سابقه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - کار بیشتری دارند و با این فضا آشنا هستند، حتی از شبکه اجتماعی لینکدین برای خود شغل پیدا می‌کنند و یا از وبسایت‌های کاریابی معتبر استفاده می‌کنند. آنها کمتر فریب آگهی‌های دروغین را می‌خورند و به واسطه آشنایی که با بازار کار دارند و تجربه‌ای که در این مدت کسب کرده‌اند، می‌توانند گلیم خودشان را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - از آب بیرون بکشند. اما قشر انبوهی که در این بین وجود دارد، افراد تازه‌کاری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - هستند که نمی‌دانند باید کار را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - کجا شروع کنند و همین قشر هم اکثرا طعمه سودجویان می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان

«محسن رجبی» پژوهشگر فضای مجازی در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید که دوستان زیادی را اسیر این آگهی‌های جعلی دیده و پیگیری‌هایی که با اداره تعاون انجام داده نیز به نتیجه خاصی نرسیده است: - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - «برخی از این - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - آگهی‌ها از سوی انجمن‌هایی ارائه می‌شوند که ادعا می‌کنند مجوز دارند و شماره ثبت هم دارند. دروغ هم نمی‌گویند اما مشخص نیست این مجوزها از کجا گرفته شده است.»

رجبی می‌گوید که کارشناسی از سوی این آگهی‌ها به افراد زنگ می‌زند و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - آنها را راهنمایی می‌کند ولی بعد از مدتی از این کارشناس دیگر خبری نمی‌شود: «شرکت‌های بی‌نام - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - و نشان و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - گاه شرکت‌هایی جعلی پشت برندهای آشنا که مردم را زودتر فریب - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - می‌دهند تا به درخواست - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - سودجویانه آنها مانند واریز - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - پول برای برقراری مصاحبه کاری اقدام نمایند.»

به گفته رجبی ویژگی‌هایی که این آگهی‌ها دارند در اغراق آمیز بودنشان است: «این آگهی‌ها حقوق بالایی را به ازای مدت زمان کار کمی پیشنهاد می‌دهند. بر فرض می‌گویند که یک حقوق پنج میلیون - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - تومانی در قبال ۳ ساعت کار در روز با بیمه تکمیلی و مزایایی چون دریافت وام و سفر خارجه و... . این وعده‌ها باعث می‌شود که نیروهای جویای کار خام این آگهی‌ها بشوند.» این کارشناس می‌گوید که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - در اکثر مواقع، صاحب آگهی‌های استخدام این چنینی یا یک هزینه برای پیش ثبت نام متقاضی در لیست شرکت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - می‌کند و یا از او - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - می‌خواهد که پنج - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - نفر را با خود به شرکت معرفی کند تا کار شروع شود.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان

به نظر می‌رسد در اینجا با توجه به نوع سودجویی که از سوی این موسسات انجام می‌شود، با دو راه طرف هستیم، یکی دریافت وجه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - نقد خرد از متقاضیان فریب خورده و سپس بلاک کردن آنها در شبکه‌های مجازی و دیگری درگیر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - شدن در فعالیت یک شرکت هرمی که مشکلات و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - چالش‌های خودش را دارد.

رجبی به دیجیاتو می‌گوید که مردم باید واقع‌بینانه به آگهی‌های موجود در اینترنت نگاه کنند و نباید هر آگهی را به عنوان یک موقعیت شغلی بپذیرند: «در اکثر این آگهی‌ها هیچ تخصص و مدرک خاصی هم خواسته نشده و نهایتا گفته می‌شود که داشتن دیپلم کافیست. باید بدانیم که هیچکس با دیپلم نمی‌تواند بدون سابقه کار وارد شرکتی شود و بدون اینکه کار خاصی بکند و با سه ساعت کار در طول روز ماهی ده میلیون تومان درآمد داشته باشد؛ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - مگر کار آزاد خودش را داشته باشد.» به گفته او مشاورین این آگهی‌ها از شماره‌های ناشناس و بی‌نام و نشان تماس می‌گیرند - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - پیگیری آنها کار سختی است.

«هادی محمدآبادی» هم موسس جاب ویژن نیز در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - گفتگو با دیجیاتو درباره اینکه چرا - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - این تعداد آگهی‌های استخدامی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - آنلاین دورغین به ناگاه افزایش یافته می‌گوید که شرایط اقتصادی و معیشت مردم - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - و افزایش نرخ بیکاری در لایه‌های پایین جامعه باعث رشد این آگهی‌های کاذب شده است: «فرمانده نیروی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - انتظامی تهران چندی پیش گزارش داد که بیش از ۵۰ درصد دزدان دستگیر شده در سال جدید، اولین بار بوده که دست به سرقت می‌زنند؛ این یعنی بیکاری بیداد می‌کند. همچنین بسیاری از مشاغل با شیوع - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - ویروس کرونا چالش‌های زیادی را تجربه کردند و بیکار شده‌اند و حالا مایوسانه دنبال کار می‌گردند.»

او با اشاره به عدم پس انداز داشتن این قشر انبوه بیکار در جامعه می‌گوید که از همین رو عده‌ای نسبت به این مسائل آگاه هستند و سودجویی در این ایام - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - را شروع کردند: «در زمان وبسایت‌های کاریابی، آیین‌نامه‌ای برای سایت‌های کاریابی الکترونیکی تصویب و قرار شد این موسسات هویت سازمان‌هایی که آگهی منتشر می‌کنند - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - را به طرق مختلف چک کنند. اما این چک کردن‌ها در فضای مجازی رخ نمی‌دهد و شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی پر از آگهی‌هایی شده که بدون هیچ نظارتی مشغول فریبکاری هستند.»

محمدآبادی تاکید دارد که وبسایت‌های کاریابی با اعتبار خود آگهی‌ها را به دست مردم می‌رسانند ولی مردم آگهی‌هایی را می‌بینند که با آگهی‌های استخدامی در وبسایت‌ها شرایط متفاوتی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - دارد: «با تماس گرفتن به این آگهی‌ها ممکن است به یک راهنما وصل شوید اما در نهایت و در آخر کار، تیم سودجو از کارجو، سوءاستفاده خواهد کرد.»

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان

محمدآبادی می‌گوید که مردم نباید از شبکه‌های اجتماعی دنبال کار باشند و نمادهای اعتمادی که در وبسایت‌های کاریابی وجود دارد باعث می‌شود که بتوان آگهی‌ها را یک به یک پیگیری کرد و به هیچ‌وجه کلاهبرداری در فرایند استخدام رخ ندهد: «بالای ۹۵ درصد موارد، کارفرما دنبال هیچ هزینه‌ای از کارجو نیست مگر مواردی که آزمون استخدامی وجود دارد و در آن هزینه‌ نه چندان زیادی دریافت می‌شود. پس با عینک بدبینی به جاهایی که هزینه برای ثبت نام متقاضیان کارجو می‌خواهند، نگاه کنند.»

محمدآبادی در پاسخ به این سوال که معمولا چه آگهی‌هایی بیشتر در این رابطه دیده می‌شود می‌گوید که شخصا باور دارد این آگهی‌ها معمولا در مشاغل غیر تخصصی بیشتر دیده می‌شود :«صدا و سیمای ملی باید بیشتر به این موارد توجه کند. اینکه دیجیاتو درحال آگاه‌سازی درباره این موضوع است بسیار خوشایند است اما واقعیت اینجاست که این موضوع باید در سطح کلان‌تر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - برای همه مخاطبان و نه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - فقط مخاطبین فناوری گفته شود و این کار جزو وظایف صدا - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - و سیمای کشور ماست که در این زمینه آگاه‌سازی کند، امری که تا امروز به درستی اتفاق نیفتاده است.»

او می‌گوید پلتفرم‌های درج آگهی نیز گاهی دچار این آگهی‌های سودجویانه می‌شوند و مردم باید پیش از صحبت کردن و هرگونه اقدامی درباره این کارفرمایان، درباره آنها تحقیق و تفحص - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - کند: «در این آگهی‌ها، گاهی اسامی برندهای معتبر به نمایش در می‌آید - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - و مردم با دیدن - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - این اسامی فریب می‌خورند. نباید گول - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مشهد استان خراسان - ارقام بالا و یا اسامی برندها را خورد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone