🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15039.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می نوت‌بوک پرو ایکس ماه آینده میلادی با گرافیک RTX 3050 Ti از راه می‌رسد

انویدیا چندین روز پیش از کارت‌های گرافیک جدیدش برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ مقرون به صرفه رونمایی کرد و حالا شرکت‌ها می‌خواهند از آن در محصولاتشان استفاده کنند. جدیدترین کمپانی که در این مسیر گام برمی‌دارد، شیائومی ...

انویدیا چندین روز پیش از کارت‌های گرافیک جدیدش برای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیراز استان فارس - لپ‌تاپ‌های گیمینگ مقرون به صرفه رونمایی کرد و حالا شرکت‌ها می‌خواهند از آن در محصولاتشان استفاده کنند. جدیدترین کمپانی که در این مسیر گام برمی‌دارد، شیائومی است. ماه آینده میلادی باید منتظر معرفی شیائومی می نوت‌بوک پرو ایکس با GPU انویدیا RTX 3050 Ti - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیراز استان فارس - باشیم.

این غول چینی با انتشار پوستری از تجهیز این لپ‌تاپ به جدیدترین کارت گرافیک انویدیا خبر داده است. این کارت‌های گرافیک که جدیدترین عضو خانواده RTX 30 محسوب می‌شوند و از معماری جدیدی بهره می‌برند، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیراز استان فارس - قابلیت‌هایی مانند رهگیری پرتو و همچنین فناوری DLSS را به لپ‌تاپ گیمینگ نه چندان گران‌قیمت می‌آورند. محصولات مجهز به این GPUها قیمت پایه‌ای نزدیک به ۸۰۰ دلار خواهند داشت.

کارت‌های گرافیک انویدیا RTX 3050 و RTX 3050 Ti با لیتوگرافی ۸ نانومتری سامسونگ به تولید رسیده‌اند. RTX 3050 Ti که در شیائومی می نوت‌بوک پرو ایکس مورد استفاده قرار می‌گیرد، از ۲۵۶۰ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیراز استان فارس - هسته کودا بهره می‌برد و همچنین ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 دارد.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیراز استان فارس

با این کارت‌های گرافیک می‌توان به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیراز استان فارس - قدرت مناسبی در اجرای بازی‌ها دست پیدا کرد و بازی‌هایی مانند Call of Duty: Black Ops را در رزولوشن 1080p با فریم ریت بالاتر از ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کرد.

انتظار می‌رود شیائومی برای این لپ‌تاپ از ۱۶ گیگابایت رم، حافظه SSD، پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل یا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیراز استان فارس - رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD استفاده کند. این محصول احتمالا قیمت کمتری در مقایسه با رقبا خواهد داشت.

اینتل چند روز پیش از پردازنده‌های پرچمدار نسل یازدهم برای لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرد که موجب شد بسیاری از شرکت‌ها به سراغ آن‌ها بروند و محصولاتشان را بروز کنند.

ترکیب این پردازنده‌ها و کارت‎‎‌های گرافیک جدید انویدیا، قدرت لپ‌تاپ‌های - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیراز استان فارس - گیمینگ مقرون به صرفه را افزایش چشمگیری می‌دهد. تصمیم شیائومی برای ورود به این بخش از بازار هم رقابت را داغ‌تر می‌کند که در نهایت به نفع مصرف‌کننده تمام می‌شود. باید منتظر ماند - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیراز استان فارس - و - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیراز استان فارس - دید در آینده مشخصات بیشتری از این لپ‌تاپ منتشر می‌شود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone