🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  2. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  3. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  4. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31269.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هایپرسرفس هر سطحی را هوشمند می کند [تماشا کنید]

تصور کنید که تمامی سطوح نظیر میز چوبی، در ماشین یا دیوار‌های شیشه‌ای، هوشمند شود و کاربر بتواند با لمس کردن هر قسمت از آنها، تاثیراتی در محیط ایجاد کند. بدین ترتیب دیگر به کلید‌های ...

تصور کنید که تمامی سطوح نظیر میز چوبی، در ماشین یا دیوار‌های شیشه‌ای، هوشمند شود و کاربر بتواند با لمس - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لاهیجان استان گیلان - کردن هر قسمت از آنها، تاثیراتی در محیط ایجاد کند. بدین ترتیب دیگر به کلید‌های فیزیکی یا صفحه نمایش لمسی نیازی نخواهد بود. این رویایی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لاهیجان استان گیلان - تکنولوژی هایپرسرفس است که استارتاپی بریتانیایی به دنبال عملی کردن آن بوده و تا حدودی نیز موفق - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لاهیجان استان گیلان - شده است.

این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لاهیجان استان گیلان - استارتاپ لندنی که پیش از این گجت‌هایی برای دیوایس‌های پخش موسیقی و نرم افزارها طراحی کرده بود، اکنون از محصولی رونمایی کرده که نوآوری بزرگی در زمینه‌ی تکنولوژی رابط کاربری به شمار می‌رود.

این تکنولوژی جدید که استارتاپ یاد شده تا به حال ۴ پتنت مختلف برای آن ثبت کرده، با ترکیب - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لاهیجان استان گیلان - سنسور‌های لرزشی و آخرین تکنولوژی یادگیری ماشینی توانسته به هر متریال با هر شکل و اندازه‌ای توانایی تشخیص تاثیرات - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لاهیجان استان گیلان - فیزیکی ببخشد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لاهیجان استان گیلان

بدین ترتیب هر سطح - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لاهیجان استان گیلان - با استفاده از تکنولوژی هایپرسرفس می‌تواند هوشمند شود و کاربر با لمس هر نقطه‌ - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لاهیجان استان گیلان - از آن قادر خواهد بود دستوراتی را ارائه کند. بدین ترتیب تمامی سطوح قرار گرفته پیش روی کاربر می‌تواند صفحه‌ای برای کنترل موارد مختلف باشد.

این مسئله می‌تواند انقلابی در تولید تجهیزات الکترونیکی به شمار رود چرا که تمامی سطوح قادر خواهند تمامی اتفاقات افتاده برایشان را تشخیص داده و بررسی کنند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لاهیجان استان گیلان

متخصصین این استارتاپ برای به نمایش گذاشتن تکنولوژی هایپرسرفس خود، در ماشینی را به نمایش گذاشته‌اند که قادر است ضربه و لمس وارده به هر نقطه از خود را شناسایی و اعلام نماید. حتی هوش مصنوعی یاد شده می‌تواند اتفاقاتی نظیر قرار دادن مجله در محفظه‌ی در را شناسایی نماید.

سال گذشته، استارتاپ یاد شده موفق شد که تقریباً ۱.۱ میلیون دلار بودجه برای توسعه‌‌ی تکنولوژی خود جمع آوری کند و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لاهیجان استان گیلان - از آن زمان به بعد دانشمندان متخصص هوش مصنوعی دانشگاه لندن برای طراحی این سیستم وقت گذاشته‌اند و اخیراً موفق شده اند نمونه‌ای از آن را به نمایش بگذارند. به احتمال قوی در آینده‌ای نزدیک درباره این تکنولوژی اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone