🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31262.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

آنر ۱۰ لایت با چیپست کایرین ۷۱۰ و ۶ گیگابایت رم معرفی شد

هواوی زیر مجوعه آنر را برای جذب قشر جوان راه اندازی کرده و آخرین تلاش کمپانی چینی برای جلب نظر این افراد آنر ۱۰ لایت نام دارد که با رنگی جذاب و سخت افزار قابل ...

هواوی زیر مجوعه آنر را برای جذب قشر جوان راه اندازی کرده و آخرین تلاش کمپانی چینی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - برای جلب نظر این افراد آنر ۱۰ لایت نام دارد که با - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - رنگی جذاب و سخت افزار قابل قبول همراه شده است.

آنر ۱۰ لایت از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - نمایشگر ۶.۲۱ اینچی با پنل IPS LCD و رزولوشن +Full HD، چیپست کایرین ۷۱۰ با پشتیبانی از GPU Turbo 2.0 و ۴ یا ۶ گیگابایت رم بهره می برد. نسخه ۴ گیگبایتی با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه است اما مدل ۶ گیگابایتی دارای حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پل سفید استان مازندرانکایرین ۷۱۰ از GPU Turbo پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - می کند که قدرت گرافیکی در بازی های نیازمند به پردازش گرافیکی سنگین را تا ۶۰ افزایش داده و در عین حال مصرف انرژی را ۳۰ درصد کمتر می کند.
سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.8 نقش دوربین اصلی را - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - ایفا می کند اما در کنار آن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - سنسوری ۲ مگاپیکسلی امکان سنجش عمق و تصویربرداری - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - پرتره را فراهم کرده است.

در پنل جلو نیز دوربینی ۲۴ مگاپیکسلی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - قرار گرفته که با ترکیب داده‌های چند پیکسل در یک پیکسل واحد کیفیت تصویر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - را ارتقا می دهد. این دوربین با بهره گیری از هوش مصنوعی به مرور - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - زمان بهبود پیدا می کند. در حالت پرتره می - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - توانید شکل چهره، روشنایی، نور محیط، سایز و رنگ چشم و دندان ها را تغییر دهید. تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پل سفید استان مازندراندیگر ویژگی های این موبایل شامل باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، 4G VoLTE دوگانه، پورت میکرو USB، پشتیبانی از جک هدفون، سنسور اثر انگشت فیزیکی و اندروید پای با پوسته EMUI 9 است. یکی از جالبترین ویژگی های آنر ۱۰ لایت بدنه با رنگ گرادیان آبی، قرمز، مشکی و سفید است که آنر روی آن تاکید زیادی داشته است.

این موبایل از فردا و با قیمت ۲۰۰ دلار برای نسخه با ۴ گیگابایت رم، ۲۴۵ دلار برای مدل ۶+۶۴ گیگابایت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - و - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - ۲۷۵ دلار برای مدل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - ۶+۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone