🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31266.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هکرهای روس روش جدیدی برای جاسوسی پیدا کرده‌اند

هکرهای روس ابزار جدیدی در آستین دارند که امکان دسترسی به سیستم های حساس بدون گیر افتادن را می دهد. مهاجمان از این ابزارها برای هدف گرفتن نهادهای دولتی اروپا، آمریکا و کشورهای عضو شوروی ...

هکرهای روس ابزار جدیدی در آستین دارند که امکان دسترسی به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کردکوی استان گلستان - سیستم های حساس بدون گیر افتادن را می دهد. مهاجمان از این ابزارها برای هدف گرفتن نهادهای دولتی اروپا، آمریکا و کشورهای عضو شوروی سابق استفاده می کنند.

هکرها برای اجرای این حمله ایمیلی با پیوست یک فایل ورد را برای هدف ارسال - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کردکوی استان گلستان - می کنند. فایل ورد حاوی هیچ بدافزار یا ویروسی نیست و به همین خاطر توسط آنتی ویروس ها شناسایی نمی شود اما پس از دانلود و کلیک روی آن شروع به دانلود فایل حاوی کد بدافراز می کند. فایل ورد به لطف همین کد به سامانه ارسال تصاویر برای هکرها تبدیل می شود.

فایل - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کردکوی استان گلستان - مخرب در قالب ریموت تمپلت دانلود می شود که کاربرد اصلی آن تنظیم صفحه ورد و ایجاد فرمی واحد برای اسناد سازمانی است - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کردکوی استان گلستان - اما در این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کردکوی استان گلستان - سناریو به نصب بدافزار کانن کمک می کند. به گفته متخصص پالو آلتو نتورکس تنها کاری که کاربران باید انجام دهند، خودداری - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کردکوی استان گلستان - از باز کردن ایمیل‌هایی از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کردکوی استان گلستان - این قبیل است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شوکا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام احیانا شهرک فرهنگیان کردکوی هم جارو برقی پارس خزر ECO 1900 هم تعمیر میکنید.
پاسخ: بله در شهرک فرهنگیان شهر کردکوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone