🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  2. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  4. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31264.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

روند ۳ مرحله‌ای داوری در جشنواره وب و موبایل ایران تشریح شد

مسئولان برگزاری یازدهمین دوره از جشنواره وب‌ و موبایل ایران، امروز (۳۰ آبان) در نشست داوران، در کنار ارائه آخرین آمارها از ثبت‌نام سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل، روند سه مرحله‌ای داوری در جشنواره وب و ...

مسئولان - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برگزاری یازدهمین دوره از جشنواره وب‌ و موبایل ایران، امروز (۳۰ آبان) در نشست داوران، در کنار ارائه آخرین آمارها از ثبت‌نام - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سایت‌ها و اپلیکیشن‌های - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - موبایل، روند سه مرحله‌ای داوری در جشنواره وب - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و موبایل ایران را تشریح کردند.

«شایان شلیله»، موسس جشنواره وب و موبایل ایران خبر داد که - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تا امروز به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - عنوان آخرین روز ثبت‌نام در جشنواره، ۲۵۰۰ سایت و ۲۴۰۰ اپلیکیشن ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، ۱۸۰۰ سایت پذیرش و ۷۰۰ سایت به دلایل - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مختلف از جمله نداشتن محتوای مناسب و عدم به‌روز رسانی رد شده‌اند.

آنچه مسئولان جشنواره در این جلسه تاکید - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بسیاری بر آن داشتند، شفافیت روند - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - داوری است. فرایند داوری جشنواره وب - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و موبایل ایران ۳ مرحله دارد که در مرحله اول، سایت‌ها پس - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از تایید کمیته ثبت آثار وارد داوری می‌شوند. در همین مرحله تمام کسانی که در جشنواره یک سایت تایید شده دارند می‌توانند به عنوان داور به پنل خود وارد شده و به سایت‌هایی که به صورت تصادفی در برابرشان قرار می‌گیرد رای مثبت یا منفی دهند.

بر اساس همین روند، ۱۲ وب‌سایت در هر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گروه به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند. شورای داوری در یک سفر دو روزه، ۵ وب‌سایت برتر هر گروه را انتخاب می‌کند. ۵ سایت در هر گروه که به مرحله سوم راه پیدا کرده‌اند، توسط تمام افرادی که وب‌سایت تایید شده در جشنواره دارند، داوری خواهند شد و در نهایت وب‌سایت که بالاترین رای را داشته باشد، به عنوان برنده معرفی خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

شلیله می‌گوید امسال به شکل آزمایشی، داوران به چند دسته تقسیم خواهند - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شد:

«امسال بخشی به نام «وزن - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رای» را به بخش داوری اضافه کردیم. بر این اساس رای کسانی که سایت یا اپ ثبت شده دارند، یک امتیاز است. رای کسانی که کاندید یا برنده بوده‌اند، دو امتیاز دارد. رای داورانی که برای اولین سال دار شورای داوری حضور دارند نیز ۳ امتیاز و رای داورانی که - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برای دومین سال در این شورا - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حاضرند، ۴ امتیاز خواهد داشت.»

«میلاد احرام‌پوش»، هم‌موسس جشنواره وب و موبایل ایران نیز خبر از تغییر روند داوری اپلیکیشن‌ها داد. او با اشاره به ثبت نام ۲۲۴۴ اپ اندرویدی و ۲۰۰ اپ iOS، گفت:

«در سال‌های قبل تعدادی داور برای داوری اپلیکیشن‌ها انتخاب می‌کردیم و دلیلش هم این بود که نوع داوری اپ‌ها به این صورت است که - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شخص باید اپ را دانلود - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و نصب کند، سپس تجربه‌اش را از آن اعلام کند. برای اینکه خرد جمعی در داوری نقش داشته باشد، امسال تصمیم گرفتیم تا داوری اپلیکیشن‌ها را مانند - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - وب‌سایت‌ها انجام دهیم. در واقع کسانی که اپلیکیشن‌ ثبت کرده‌اند در مورد سایر اپ‌ها بازخورد اولیه می‌دهند و سپس‌ اپ‌ها وارد شورای داوری شوند. تصور می‌کنیم این کار بتواند به فرایند داوری ما کمک کند.»

امسال همچنین «گروه‌های ویژه» در جشنواره وب و موبایل ایران حضور دارند. یکی از اهداف این بخش، - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جداسازی بهترین‌های جدید از بهترین‌هایی است که شانس برنده شدن بالایی دارند، چراکه کسب‌وکار بزرگی هستند.

این گروه شامل بهترین کتاب تالیف یا ترجمه در کارآفرینی، بهترین کتاب تالیف یا ترجمه در کارآفرینی، بهترین سایت از نظر طراحی دیداری، بهترین سایت از نظر ساختار و دسترسی، بهترین اپلیکیشن موبایل، بهترین اپلیکیشن موبایل سال ۹۷ و بهترین وب سایت (کسب و کار) سال ۹۷ است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone