🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  2. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  4. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31271.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اولین گوشی سامسونگ از سری گلکسی M در گیک‌بنچ رویت شد

گمانه‌زنی های بسیاری مبنی بر جایگزینی سری های میان رده سامسونگ گلکسی J، On و C با خانواده جدید گلکسی M به گوش می رسد و حالا اولین عضو سری جدید در پایگاه گیک بنچ رویت ...

گمانه‌زنی های بسیاری مبنی بر جایگزینی سری های میان رده سامسونگ گلکسی J، On و C با خانواده جدید گلکسی M به گوش می رسد و حالا اولین عضو سری جدید در پایگاه گیک بنچ رویت شده که از مشخصاتی قابل قبول بهره می برد.

بر اساس داده های منتشر شده در گیک بنچ گلکسی M20 با شماره مدل SM-M205F از چپست هشت هسته ای اگزینوس ۷۸۸۵ بهره می برد که پیش از این در مدل های ۲۰۱۸ گلکسی A8، A8 پلاس و A7 شاهد پیاده سازی آن بوده ایم.

این دستگاه با بهره گیری از ۳ گیگابایت رم در کنار چیپست مذکور در تست تک هسته ای موفق به کسب امتیاز ۱۳۱۹ شده و در بخش چند هسته ای نیز امتیاز ۴۰۷۴ را از خود به جای گذاشته است. تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر هرسین استان کردستاناین امتیازات در مقایسه با دیگر دستگاه های بهره مند از اگزینوس ۷۸۸۵ تا حدودی در سطح پایین تر قرار می گیرد. با این حال نباید فراموش کرد که ممکن است - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر هرسین استان کردستان - پلتفرم نرم افزاری گلکسی M20 کامل نشده باشد. این گوشی از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر هرسین استان کردستان - نظر نرم افزاری به اندروید ۸.۱ با رابط کاربری سامسونگ مجهز شده است.

بر اساس شایعات قبلی گلکسی M20 در دو نسخه با حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر هرسین استان کردستان - گیگابایت از راه می رسد. - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر هرسین استان کردستان - ظاهرا کمپانی کره ای مدل دیگری تحت عنوان گلکسی M30 را نیز در دست توسعه دارد که از حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی بهره می برد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این سری در دسترس نیست اما می توان انتظار داشت که گلکسی M20 و M30 به نمایشگر اینفینیتی و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر هرسین استان کردستان - دوربین اصلی دوگانه مجهز شوند. - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر هرسین استان کردستان - به نظر می رسد این پنل ها از نوع LCD باشند که هدف از آن کاهش قیمت نهایی و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر هرسین استان کردستان - جذب خریداران بیشتر است.

نخستین گوشی از سری گلکسی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر هرسین استان کردستان - M احتمالا تا پایان سال جاری میلادی یا اوایل ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone