🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  3. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31274.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

پتنت جدید گوگل از توسعه‌ی کفش واقعیت مجازی خبر می‌دهد

به تازگی شرکت گوگل پتنتی برای کفش واقعیت مجازی در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا ثبت کرده است. این دستگاه به منظور استفاده در کنار هدست‌های واقعیت مجازی طراحی شده و قرار ...

به تازگی شرکت گوگل پتنتی برای کفش واقعیت مجازی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان - در اداره ثبت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان - اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا ثبت کرده است. این دستگاه به منظور استفاده در کنار هدست‌های واقعیت مجازی طراحی شده و قرار است به کاربر حس راه رفتن در دنیایی خیالی را انتقال دهد. این کفش‌های موتوردار قرار است علاوه بر انتقال حس راه رفتن، کاربر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان - را دوباره به مرکز محل بازی بازگرداند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان

توسعه دهندگان واقعیت مجازی همواره به دنبال راه‌هایی هستند که تجربه‌‌ی واقعی‌تری برای کاربران به ارمغان آورند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان - و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان - به نوعی آنها - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان - را در این فضای خیالی غرق کنند. برای مثال چندی پیش یسری دستکش لمسی مخصوصی طراحی شده بود که به کاربر اجازه می‌داد حس لمس اشیاء را تجربه کند.

البته اگر واقع بین باشیم، پیاده سازی سیستمی برای راه رفتن در واقعیت مجازی کار بسیار سختی است - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان - و به تردمیل‌های چند جهته مخصوص احتیاج دارد. علاوه بر هزینه‌ی زیادی تردمیل‌های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان - یاد شده، آنها فضای زیادی را هم اشغال می‌کنند و به همین دلیلی بسیاری از کاربران سراغ آنها نمی روند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان

حال گوگل سعی کرده‌ که یک سری کفش های موتوردار برای واقعیت مجازی طراحی کند که قادر است حس راه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان - رفتن در فضای مجازی به کاربر القا کرده و آن چنان فضای زیادی نبرد. بدین ترتیب هر کاربر با استفاده از این گجت‌ها می توند در پذیرایی خانه‌ی خود راه برود و تصور کند که در فضایی خیالی مشغول پیاده روی است.

نحوه‌ی عملکرد این کفش‌ها بدین شکل است که کاربر شروع به حرکت در جهات مختلف - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان - می کند و کفش یاد شده با محاسبه‌ی آنها می‌تواند به آرامی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان - دوباره این شخص را به محل اول باز گرداند بدون آنکه او متوجه این اتفاق بشود.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان

کارشناسان باور دارند که این پتنت بسیار به طرح «پیاده‌یروی هدایت پذیر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان - بی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان - انتها» (infinite redirected walking) در حال توسعه‌ی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان - بسیاری از شرکت‌ها نظیر انودیا شباهت دارد اما به نظر می رسد گوگل سعی دارد سریعتر از - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جوانرود استان کردستان - آنها، کفش واقعیت مجازی خود را ثبت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone