🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  3. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28329.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

شارپ مدل اولیه گوشی تاشو خود را به نمایش گذاشت [تماشا کنید]

ماه گذشته بود که یک پتنت از گوشی تاشو شارپ منتشر شد. حال ویدیویی از نمونه اولیه این گوشی منتشر شده که شباهت زیادی به پتنت ذکر شده دارد. این گوشی تاشو از یک صفحه ...

ماه گذشته بود که یک پتنت از گوشی تاشو شارپ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آزادشهر استان گلستان - منتشر شد. حال ویدیویی از نمونه اولیه این گوشی منتشر شده که شباهت زیادی به پتنت ذکر شده دارد.

این گوشی تاشو از یک صفحه نمایش ۶.۱۸ اینچی امولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ بهره خواهد برد که روی آن یک حفره بزرگ دیده می‌شود. گوشی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آزادشهر استان گلستان - تاشو شارپ دقیقا از وسط تا خواهد شد. شارپ ادعا می‌کند که باز و بسته کردن این گوشی تا ۳۰۰ هزار بار مشکلی در عملکرد این محصول به وجود نخواهد آورد.

یک مقام رسمی از برند شارپ معتقد است - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آزادشهر استان گلستان - که در حال حاضر تقاضای زیادی برای چنین دستگاهی وجود دارد زیرا در زمینه راحتی قابل حمل بودن، با محصولی بی رقیب طرف هستیم. شارپ امیدوار است که این محصول در سال‌های آتی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آزادشهر استان گلستان - به طور گسترده وارد بازار شود. موتورلا نیز در حال کار روی یک گوشی تاشو مشابه با نام Razer 2019 است که - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آزادشهر استان گلستان - در زمان نامشخصی در سال جاری - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آزادشهر استان گلستان - میلادی با قیمتی معادل ۱۹۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

جدا از شارپ و موتورلا، کمپانی‌های دیگری نیز در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آزادشهر استان گلستان - حال برنامه ریزی برای عرضه گوشی‌های تاشو خود هستند. اخیرا سامسونگ از گلکسی فولد رونمایی کرده که از پنل‌های اینفینیتی فلکس بهره می‌برد. این پنل‌ها از چند جز تشکیل شده اند که شامل برد مدار چاپی، لایه انعطاف پذیر زیر سطح، غشای جاذب ضربه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آزادشهر استان گلستان - و پنجره پوششی است که می توان بارها آن را باز و بسته کرد.

مدتی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آزادشهر استان گلستان - پیش هم هواوی از اولین گوشی تاشو خود با نام میت ایکس رونمایی کرد که با قیمت ۲۲۹۹ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آزادشهر استان گلستان - یورو از اوایل - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آزادشهر استان گلستان - تابستان به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد گوشی‌های تاشو چیست؟ آیا این محصولات قادر به نجات بازار موبایل از رکود خواهند بود؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone