🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  2. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28335.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اندروید Q احتمالا قابلیتی مشابه تاچ سه بعدی به نام Deep Press داشته باشد

اپل نخستین شرکتی بود که دنیا را با فناوری فورس تاچ (که در آیفون به آن 3D Touch یا تاچ سه‌بعدی می‌گویند) آشنا کرد، و حالا به نظر می‌رسد که اندروید هم می‌خواهد با تأخیری ...

اپل نخستین شرکتی بود که دنیا را با فناوری فورس تاچ (که در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرعین استان اردبیل - آیفون به آن 3D Touch یا تاچ سه‌بعدی می‌گویند) آشنا کرد، و حالا به نظر می‌رسد که اندروید هم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرعین استان اردبیل - می‌خواهد با تأخیری پنج ساله از این تکنولوژی پشتیبانی به عمل آورد.

توسعه‌دهنده‌ای به نام تیل کاتمن می‌گوید که گوگل در نسخه بعدی سیستم عامل موبایل خود یعنی اندروید Q، قابلیتی مشابه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرعین استان اردبیل - تاچ سه بعدی آیفون موسوم به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرعین استان اردبیل - Deep Press را معرفی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرعین استان اردبیل - خواهد کرد. کدهای مربوط به این قابلیت در آخرین نسخه بتای اندروید Q مشاهده شده و به همین خاطر ارائه Deep - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرعین استان اردبیل - Press تقریبا قطعی به نظر می‌رسد.

فناوری Deep Press بر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرعین استان اردبیل - مبنای فشار روی صفحه نمایش گوشی عمل می‌کند، دقیقا مشابه همان چیزی است که سال‌هاست در گوشی‌های آیفون، اپل واچ و ترک‌پد مک‌بوک‌ها مشاهده می‌کنیم. البته بعضی گوشی‌های اندرویدی هم در گذشته از چنین خصوصیتی پشتیبانی می‌کردند.

فناوری Deep Press بر مبنای فشار روی صفحه نمایش گوشی عمل می‌کند

به عنوان مثال هواوی میت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرعین استان اردبیل - اس اولین گوشی هوشمند دنیا بود که نمایشگرش از فناوری فورس تاچ پشتیبانی می‌کرد. در زمان عرضه میت اس، هدف از ارائه این فناوری وزن کردن بعضی اشیاء با نمایشگر (مثل اشیاء کوچک، میوه‌جات و ...) عنوان شده بود که البته در نهایت با استقبال چندان جالبی مواجه نشد.

آنطور که کاتمن در توییتر خود نوشته، هنوز جزئیاتی از نحوه کار Deep Press در اندروید Q مشخص نیست. بنابراین هنوز نمی‌دانیم که آیا این قابلیت برای تمام دیوایس‌های اندرویدی کاربرد دارد یا اینکه فقط بخشی از دیوایس‌ها با نمایشگرهای خاص از آن پشتیبانی به عمل می‌آورند.

احتمالا در مراسم Google I/O که از هفتم تا نهم ماه می (هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت) سال جاری برگزار می‌شود خبرهای بیشتری در مورد Deep Press به گوشمان برسد. در آن صورت و با دریافت اطلاعات کافی، می‌توانیم قضاوت بهتری در مورد آینده ویژگی Deep - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرعین استان اردبیل - Press و کاربردش در گوشی‌های اندرویدی داشته باشیم.

برای دریافت آخرین نسخه بتای اندروید Q می‌توانید همین - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرعین استان اردبیل - حالا به این آدرس اینترنتی مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتروپات نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
نمایندگی شما آیا طرفای میدان قارتال سرعین تعمیرات جارو برقی پارس خزر VC-2500W داره؟
پاسخ: بله در میدان قارتال شهر سرعین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone