🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  3. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28331.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

پیام رسان «بله» ۶۶۴ میلیون تومان برای استان‌های سیل‌زده جمع آوری کرد

کاربران اپلیکیشن پیام رسان «بله» بیش از ۶۶۴ میلیون تومان به هموطنان استان‌های سیل‌زده کمک نقدی کردند. سیلاب‌های روز‌های ابتدایی سال پس از ویرانی و خسارات بسیار، موجی از کمک‌های مردمی را به دنبال داشت که ...

کاربران اپلیکیشن پیام رسان «بله» بیش از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر جویبار استان مازندران - ۶۶۴ میلیون تومان به هموطنان استان‌های سیل‌زده کمک نقدی کردند.

سیلاب‌های روز‌های ابتدایی سال پس از ویرانی و خسارات بسیار، موجی از کمک‌های مردمی را به دنبال داشت که در آن تمامی افراد حقیقی و حقوقی هرکدام به سهم خود سعی کردند تا به هموطنان سیل‌زده و آسیب دیده کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، «بله» در راستای مسئولیت اجتماعی خود فراخوانی برای کمک به استان‌های سیل زده برای - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر جویبار استان مازندران - کاربران خود ارسال کرد. - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر جویبار استان مازندران - این فراخوان در قالب بازوی (بات) «کمک به سیل‌زدگان کشور» در اپلیکیشن بله اجرا شد و کاربران توانستند به راحتی از طریق کارت بانکی، کمک‌های نقدی خود را به میزان دلخواه به صورت مستقیم - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر جویبار استان مازندران - به شماره حساب اختصاصی اعلام شده توسط جمعیت هلال احمر ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند تا کمک‌های آنها مستقیما به نفع آسیب دیدگان - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر جویبار استان مازندران - این حادثه ارسال شود.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر جویبار استان مازندران

ناگفته نماند این روند همچنان ادامه دارد و کاربران اپلیکشین بله و سایر هموطنان همچنان می‌توانند - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر جویبار استان مازندران - از طریق بات «کمک به سیل‌زدگان کشور» به راحتی از طریق یکی از دو نهاد معتبر جمعیت هلال احمر ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر جویبار استان مازندران - هموطنان سیل زده کمک کنند.

مسئولین این پیام رسان بومی می‌گویند هم‌اکنون بیش از ۳ میلیون کاربر دارند و علاوه بر بانک ملی ایران، ۱۸ بانک دیگر نیز به این شبکه متصل هستند - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر جویبار استان مازندران - و در نتیجه کاربران می‌توانند از کارت‌های این بانک‌ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.

گفتنی است، اپلیکیشن بله در اسفند ماه ۱۳۹۴ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر جویبار استان مازندران - در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت داده‌ورزی سداد و با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافت و هم‌اکنون به عنوان یکی از پیشتازان صنعت فین تک کشور در حال ارائه خدمات مالی و اجتماعی به کاربران خود است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone