تعمیرات یخچال امرسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30235.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پتنت شرکت دل از لپتاپی با دو نمایشگر جداشونده خبر می‌دهد

چند وقتی است که شرکت‌های مختلف نظیر مایکروسافت، لپتاپ‌های با نمایشگر جداشونده تولید می‌کنند. از میان آنها می‌توان به سرفیس بوک جدید این کمپانی اشاره کرد. حال شرکت دل پتنت تازه‌ای منتشر کرده که نشان ...

چند وقتی است که شرکت‌های مختلف نظیر مایکروسافت، لپتاپ‌های با نمایشگر جداشونده تولید می‌کنند. از میان آنها می‌توان به سرفیس بوک جدید این کمپانی اشاره کرد. حال شرکت دل پتنت تازه‌ای منتشر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کرده که نشان می‌دهد قصد دارد گامی بلند در تولید گجت‌هایش بردارد و لپتاپی با دو نمایشگر جداشونده تولید کند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

بدین ترتیب کاربران در آینده نزدیک خواهند - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - توانست به راحتی با استفاده از این دو نمایشگر جدا شونده، چندین کار را با هم انجام دهند. این لپتاپ‌ها می‌تواند بهترین گزینه برای طراحان، ادیتورها و ... باشند چرا که در لحظه می‌توانند نمایشگر را جدا کرده و چندین نفر به صورت همزمان از این لپتاپ‌ها بهره ببرند.

این پتنت «سیستم‌های رسیدگی اطلاعات با چند نمایشگر جداشونده» نامگذاری شده و نشان می‌دهد کاربر می‌تواند به روش‌های گوناگون از چند نمایشگر جداشونده برای یک لپتاپ استفاده نماید.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

برای این دو نمایشگر جداشونده نوارها‌ی استوانه‌ای آهنی تعبیه شده که خاصیت مغناطیسی دارند و بدین ترتیب استفاده از آنها یا جدا کردنشان از لپتاپ بسیار ساده خواهد شد. کاربر به راحتی می تواند از یکی از این نمایشگر‌های برای خود استفاده کند و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دیگری را در اختیار مشاهده‌کنندگان، یا حتی سرپرست خود قرار دهد و محتوایی را برایش به نمایش درآورد.

در سناریوی دیگری که توسط شرمت دل در این پتنت به تصویر درآمده، می‌توان به استفاده همزمان از این نمایشگر اشاره کرد. بسیاری از تولیدکنندگان محتوا برای ویرایش فیلم‌هایشان از دو مانیتور استفاده می‌کنند و بدین شکل می‌توانند در لحظه دو محتوای کامل پیش روی خود داشته باشند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

با استفاده از لپتاپ‌های جدید شرکت دل و دو نمایشگر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - جدا شونده آن، تدوینگران قادر خواهند بود بدون استفاده از مانیتوری جدید، گجتی کاربردی را در اختیار داشته باشند و از آن بهره لازم را ببرند. قرار گرفتن نوارهای استوانه‌ای و لولاهای مغناظیسی بکار رفته برای این لپتاپ، موجب می‌شود قرار - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گرفتن صفحه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نمایش در محل‌های مختلف  آسانتر شود و کاربر گزینه‌های متعددی در اختیار خود داشته باشد.

- تعمیرات یخچال امرسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone