🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21089.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اتصال ۱۵۰۰ روستای جدید به شبکه اینترنت پرسرعت همراه اول

امروز همزمان با روز جهانی ارتباطات، آیین «بهره‌برداری از اتصال روستاها به اینترنت پرسرعت همراه اول» با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران استانی و مدیران همراه اول به شکل ...

امروز همزمان با روز جهانی ارتباطات، آیین «بهره‌برداری از اتصال روستاها - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - به اینترنت پرسرعت همراه اول» با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران استانی و مدیران همراه اول به شکل ویدیو کنفرانس برگزار شد.

همراه اول توانسته در یکسال اخیر ۱۵۸۷ روستا با جمعیت ۱.۳ میلیون نفر را به اینترنت پرسرعت متصل کند. میزان پیشرفت پروژه‌ها برای سال جاری احداث ۳۹ سایت در ۵۸ روستا و ارتقا ۱۷ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - سایت در ۴۲ روستا بوده. این اپراتور تا به امروز توانسته ۴۱۴۲ روستا را با نسل چهارم، ۵۷۰۷ روستا را با نسل سوم و ۴۴۹۶۸ روستا را با نسل دوم اینترنت تحت پوشش قرار دهد.

همراه اول توانسته با سرمایه‌گذاری پروژه‌ها در قالب USO (طرح خدمات عمومی اجباری روستایی)، ۸۶ درصد جمعیت روستایی را تحت پوشش سرویس‌های خود قرار دهد و همچنین گسترده‌ترین شبکه را در زمینه ارتباطات سیار ایجاد کند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلستان استان گلستان

در مراسم امروز همراه اول از سایت نسل ۴ روستای سیدان از توابع شهرستان درمیان در استان خراسان جنوبی رونمایی کرد. معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول، «مرتضی طاهری‌بخش» در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - این مراسم به این موضوع اشاره کرد که به علت تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، این اپراتور از محل اعتبارات USO و با حمایت سهامداران خود توانسته به این موفقیت دست پیدا کند و روستاهای زیادی را به شبکه اینترنت متصل کند. این اپراتور توانسته طی سه سال اخیر، اینترنت پرسرعت را در اختیار ۴۲۰۰ روستا قرار دهد.

طاهری‌بخش در این کنفرانس گفت:

«در یکسال اخیر ارتقا دسترسی ۱۴۰۷ روستا و ایجاد دسترسی جدید برای ۶۵۵ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - روستا به شبکه اینترنت پرسرعت نسل چهارم توسط شرکت ارتباطات سیار ایران انجام - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - شده که آیین آن به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - صورت نمادین در روستای سیدان خراسان جنوبی برگزار شد.»

طاهری‌بخش در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که تمام شرایط بحرانی اخیر مانند سیل نوروز ۱۳۹۸ و کرونا در نوروز ۱۳۹۹ باعث شد که - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - میزان مصرف شبکه ارتباطی افزایش پیدا کند تا جایی‌که مصرف برخی اپلیکیشن‌های داخلی تا ۱۰۰۰ درصد و متوسط مصرف کاربران از این برنامه‌ها ۵۰۰ درصد رشد داشته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، «محمد جواد آذری جهرمی» در این مراسم اعلام کرد:

«مراکز داده همراه اول که با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی و با هدف ایجاد زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان‌های غرب و شمال غرب - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - کشور و تهران طراحی و پیاده‌سازی شده است، به زودی رونمایی خواهد شد.»

وزیر ارتباطات در ادامه گفت:

«تاکنون ۹۳ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور تحت پوشش تلفن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - همراه و اینترنت همراه قرار گرفته‌اند که در راستای تحقق عدالت اجتماعی، این رقم تا پایان سال جاری به ۱۰۰ درصد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - خواهد رسید.»

معاون اول رئیس جمهور، «اسحاق جهانگیری» در این مراسم - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - آنلاین با تاکید بر اقدامات شایسته دولت دوازدهم به خصوص در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - کرد:

«یکی از مهم‌ترین آن‌ها، توسعه اینترنت پرسرعت تلفن همراه در روستاهاست که امروز از آقای آذری جهرمی و همراه اول بابت اهتمام به این موضوع تشکر می‌کنم و همچنین روز جهانی ارتباطات را نیز به فعالان این بخش تبریک عرض می‌کنم.»

شرکت ارتباطات سیار ایران هم اکنون ۶۹ میلیون مشترک تلفن همراه با ضریب نفوذ ۸۴ درصدی در کشور دارد و ارتباطات رومینگ بین‌الملل آن نیز با ۲۷۰ اپراتور در ۱۱۲ کشور جهان برقرار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone