🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  5. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15856.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصاویری از نمونه اول کامپیوتر مکینتاش با کیس شفاف

مکینتاش کلاسیک نخستین کامپیوتر اپل با قیمت کمتر از هزار دلار است که در سال 1990 تا 1992 تولید و به فروش می‌رسید. کاربری با نام حساب کاربری «DongleBookPro» در توییتر تصاویری از نمونه اولیه این ...

مکینتاش کلاسیک نخستین کامپیوتر اپل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - با قیمت کمتر از هزار دلار است که در سال 1990 تا 1992 - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - تولید و به فروش می‌رسید. کاربری با نام حساب کاربری «DongleBookPro» در توییتر تصاویری از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - نمونه اولیه این کامپیوتر با بهره‌مندی از کیس شفاف به اشتراک گذاشته است.

حدود 29 سال قبل، اپل کامپیوتر مکینتاش کلاسیک را با کیس پلاستیکی به رنگ بژ و پردازنده داخلی موتورولا 68000 به بازار عرضه کرد. در آن زمان کامپیوترهای مذکور با کیس‌های معمولی به دست کاربران می‌رسد اما ظاهرا اپل روی عرضه مدل‌هایی با کیس شفاف هم تحقیق کرده است.

کاربری با حساب کاربری DongleBookPro در توییتر که معمولا تصاویری از نمونه‌های اولیه محصولات اپل به اشتراک می‌گذارد، تصاویری از نمونه اولیه مکینتاش - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - کلاسیک با کیس شفاف منتشر کرده است.

کیس شفاف باعث می‌شود، بسیاری از قطعات داخلی کامپیوتر قابل رویت باشد. ظاهرا اپل نمونه اولیه برخی دستگاه‌های خود از جمله «نیوتون اپل» یا کامپیوتر پرتابل M5120 را با کیس شفاف تولید می‌کرده است؛ اما در نهایت دستگاه نهایی با کیس غیرشفاف به بازار - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - عرضه می‌شدند.

DongleBookPro اطلاعات بیشتری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - در مورد کامپیوتر مکینتاش کلاسیک به اشتراک - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - نگذاشته است و تنها تصاویری از کیس شفاف منتشر کرده است. معمولا باتوجه به اینکه چنین نسخه‌هایی در تیراژ بالا تولید نمی‌شوند، در حراجی‌ها با قیمت بالایی به فروش می‌رسند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سقز استان کردستان

پیشتر نیز تصاویر نمونه‌های اولیه برخی دیگر از دستگاه‌های اپل توسط - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - همین کاربر در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. برای مثال شهریورماه امسال تصاویری از نمونه اولیه آیپاد تاچ اپل با رنگ مشکی و نمونه اولیه نخستین نسل مک مینی را منتشر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - کرد.

نخستین کامپیوتر اپل در تاریخ 4 ژانویه 1984 تولید شد و در واقع نخستین سیستم کامپیوتری دارای رابط کاربری گرافیکی بود. از آن زمان تاکنون سیستم‌های کامپیوتری اپل تغییرات بسیار زیادی کرده‌اند . شاید برای بسیاری از کاربران دیدن تصاویر نمونه‌ اولیه دستگاه های قدیمی اپل هیجان انگیز باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone