🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پرشر سوئیچ هوا در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه وظیفه دارد از خروج محصولات احتراق توسط دودکش مطمئن شود.
  2. سوال: قطعه الکترو در پکج چه وظیفه ی دارد؟
    پاسخ: در قسمت بالای شعله و برای ایمنی شعله است که اگر بعد از 7 ثانیه نتواند گرمای شعله را حس کند مسیر گاز را می بندد.
  3. سوال: به چه صورت هزینه تعمیرات یا خدمات را میتوانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از هر سه طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: برد قطعه بسیار مهم در پکیج است و وظیفه کنترل ورودی و خروجی ها را دارد کوچترین خرابی در قطعات برد باعث سوختن و کار نکردن آن می شود.
  5. سوال: چرا آب مصرفی گرم است ولی رادیاتور ها گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است پکیج بخوبی کار کند اما هوای محبوس شده در رادیاتورها مانع گرم شدن آن ها می شود. راه حل این مشکل هواگیری از رادیاتورها برای خروج هوای محبوس از سیستم است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15862.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

چین موتور جت هایپرسونیک خود را آزمایش کرد: سفر به هر نقطه زمین در ۲ ساعت

دانشمندان در چین مدعی ساخت و آزمایش یک موتور جت هایپرسونیک به نام «Sodramjet» شده‌اند که می‌تواند با سرعت ۱۶ برابر صوت پرواز کند. هواپیماهای مجهز به این موتور می‌توانند در کمتر از ۲ ساعت ...

دانشمندان در چین مدعی ساخت و آزمایش - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر گلوگاه استان مازندران - یک موتور جت هایپرسونیک به - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر گلوگاه استان مازندران - نام «Sodramjet» شده‌اند که می‌تواند با سرعت ۱۶ برابر صوت پرواز کند. هواپیماهای مجهز به این موتور می‌توانند در کمتر از ۲ ساعت به هر مقصدی روی زمین سفر کنند.

پروازآزمایشی نمونه اولیه این موتور جت در یک تونل باد در پکن انجام شده که نتیجه آن رانش، بازدهی سوخت و پایداری عملکرد عالی بوده است. نتیجه کار این تیم که توسط استاد «زونگلین جیانگ» از موسسه مکانیک آکادمی علوم چین رهبری شده، در ژورنال «Chinese Journal of Aeronautics» منتشر شده است.

به گفته محققان، این نوع از موتور می‌تواند در هواپیماهای فراجوی چندبار مصرف مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع هواپیما می‌تواند به صورت افقی از باند فرودگاه بلند شود، به سمت مدار اطراف زمین شتاب بگیرد، سپس دوباره وارد اتمسفر شود - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر گلوگاه استان مازندران - و در نهایت در یک فرودگاه فرود بیاید.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر گلوگاه استان مازندران

این موتور جت با ۹ برابر سرعت صوت در یک تونل باد قدرتمند آزمایش شده. به صورت تئوری هواپیماها با این نوع موتور می‌توانند به ۱۶ برابر سرعت صوت دست پیدا کنند که البته - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر گلوگاه استان مازندران - هنوز این قابلیت - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر گلوگاه استان مازندران - آزمایش نشده است. تونل بادی که بتواند چنین آزمایشی را - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر گلوگاه استان مازندران - انجام دهد، هم اکنون در حال ساخت در پکن است.

این تیم از مهندسان اطمینان دارند که - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر گلوگاه استان مازندران - Sodramjet - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر گلوگاه استان مازندران - یکی از اولین موتورهایی خواهد بود که باعث دستیابی پروازهای مسافری به سرعت هایپرسونیک می‌شود.

این اولین باری نیست که دانشمندان موفق به توسعه چنین موتوری می‌شوند. در حال حاضر ایالات متحده آمریکا یک موتور «اسکرم‌جت» توسعه داده که پیش‌بینی می‌شود عملکرد بهتری نسبت به موتورهای جت معمولی در سرعت‌های هایپرسونیک داشته باشد. با این حال طراحی اسکرم‌جت مشکلات مخصوص به خود را دارد.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر گلوگاه استان مازندران

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که تست موتور جت جدید - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر گلوگاه استان مازندران - چین احتمالا مدت‌ها - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر گلوگاه استان مازندران - قبل انجام شده و حالا شاهد انتشار خبرهای آن هستیم. دولت پکن برنامه‌های هایپرسونیک خود را به علت استفاده احتمالی در بخش نظامی، چندان علنی نمی‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone