🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  3. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  5. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15864.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

رئیس هیأت مدیره انجمن فین‌تک ایران: الزام دریافت مجوز نوآوری را از بین می‌برد

رئیس هیئت مدیره انجمن فین‌تک ایران باور دارد اجبار در اخذ مجوزهای گوناگون باعث می‌شود که نوآوری در کشور از بین برود، چرا که اساسا اقدامات نوآورانه به معنی فعالیت‌هایی است که هنوز برای آن ...

رئیس هیئت مدیره انجمن فین‌تک ایران باور دارد اجبار در اخذ مجوزهای گوناگون باعث می‌شود که نوآوری در کشور از بین برود، چرا که اساسا اقدامات نوآورانه به معنی فعالیت‌هایی است که هنوز برای آن چارچوب دقیقی تعیین نشده و بهتر است برای این فعالیت‌ها یک نوع رصد «پس نظارتی» وجود داشته باشد.

«مهدی شریعتمدار» رئیس - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رویان استان مازندران - هیئت مدیره - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رویان استان مازندران - انجمن فین‌تک ایران در گفتگو با دیجیاتو با اشاره به الزامی شدن - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رویان استان مازندران - اخذ مجوز کد مالیاتی توسط پرداخت‌یارها، می‌گوید که «نظارت پسینی» به جای «کنترل پیشینی» بهترین گزینه برای رصد امور در روند کار تیم‌های - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رویان استان مازندران - نوآور است:‌ «یا باید استثنایاتی مانند سندباکس در نظر گرفته شود که متاسفانه در کشور ما در حال حاضر آماده نیست و به همین دلیل معتقدم که اجرای این قبیل تصمیم‌ها باید به تاخیر بیفتد تا بتوان آنها را با اصول درست‌تری اجرا کرد.»

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رویان استان مازندران

او با اشاره به اینکه تمامی پرداخت‌یارها در کشور سامانه‌های متمرکز به شدت دقیقی دارند به دیجیاتو می‌گوید: «کاملا می‌توان به این مساله پی برد که چه کد ملی، چه مقدار تراکنش دارد. این موضوع در سامانه جامع پذیرندگان شاپرک آشکار و یک آمار کاملا شفاف است. آیا پرداخت‌یارها قرار است به سازمان مالیات گزارش بدهند؟ که اگر این مورد وجود دارد، تمامی اطلاعات در دسترس است و می‌توانند آنها را ببینند. اما اینکه هر شرکت فین‌تکی نیازمند یک کد مالیاتی باشد در حال حاضر عملیاتی نیست چرا که مجوزهایی برای فعالیت‌ها لازم است که الزاما هر فعالیت نوآورانه‌ای مجوز ندارد.»

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا به هر حال داشتن مجوز نمی‌تواند مانعی برای سودجویی عده‌ای در قالب - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رویان استان مازندران - فعالیت‌های نوآورانه باشد به دیجیاتو می‌گوید:‌ «آمارهای خود ای‌نماد که امروزه به عنوان مرجع مجوزها شناخته می‌شود حکایت از این - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رویان استان مازندران - دارد که تنها کمتر از ده درصد تخلفات در سایت‌های دارای ای‌نماد کاهش داشته است. باور دارم که مجوزها مانع از این نمی‌شود که افراد سودجویی نکنند.»

شریعتمدار تاکید دارد که نظارت‌های کامل و متمرکز روی تمامی کسب‌وکارها چه با مجوز و چه بی‌مجوز می‌تواند توسط بانک مرکزی انجام شود: «وقتی کارت یا درگاه می‌گیرند، با کد ملی شخصی خودشان می‌گیرند و آمار و اطلاعات در اختیار بانک مرکزی است و می‌تواند - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رویان استان مازندران - در اختیار نهادهای ذی‌ربط قرار بگیرد.»

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رویان استان مازندران

او در پاسخ به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رویان استان مازندران - این سوال که پیگیری مجموعه‌های با مجوز بسیار راحت‌تر از پیگیری کسب‌وکارهای بدون مجوز است به دیجیاتو می‌گوید:‌ «اگر مردم به کارت به کارت عادت کنند ممکن است این اتفاق بیفتد، - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رویان استان مازندران - موضوعی که الزام دریافت کد مالیاتی برای هر شخص باعث ازدیاد آن می‌شود و مردم به سمت کارت به کارت و بازار تقریبا غیرشفاف پیش می‌روند. اما همه درگاه‌ها با مجوز و کد ملی صادر شده و نظارت روی آنها ساده است.» به گفته شریعتمدار باید به مردم آگاهی‌های لازم داده شود تا وارد بازی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رویان استان مازندران - کارت به کارت و پرداخت نقدی و مواردی که پیگیری آنها سخت است نشوند: «برخی از کسب‌وکارهای خانگی باید به کسب و کار حقوقی تبدیل شوند و این موضوع هم با نظارت به درگاه آنها کاملا شدنی است.»

رئیس هیئت مدیره انجمن فین‌تک ایران می‌گوید گاهی برای چیزی که وجود ندارد نمی‌توان به زور رگولاتوری ایجاد کرد: «همه اکوسیستم را نمی‌توان از قبل دید و آن را تنظیم کرد. این کار باعث می‌شود که شکل گرفتن مارکت‌های جدید به یک رویا تبدیل شود.»  شریعتمدار وظیفه رگولاتور را منفک از وظیفه تولید می‌داند و می‌گوید اینکه هیچ اتفاق بدی در مارکت نیفتد موضوع شدنی نیست چرا که به هر حال در هر کسب و کاری ممکن است به مشکل بخورد: «رگولاتور نمی‌توان - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رویان استان مازندران - به طور ۱۰۰ درصد مانع از رخ دادن این اتفاقات بشود ولی همانطور که گفتم موضوع نظارت پسینی بهترین راه حل موقت برای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رویان استان مازندران - کسب‌وکارها و زنده نگه داشتن آنها و نوآوری در اکوسیستم اقتصاد دیجیتال کشور است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone