🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  2. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  3. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  5. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15859.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام می‌گوید چیپ M1 اپل به سرمایه‌گذاری آن‌ها روی ویندوز ARM اعتبار می‌بخشد

مدیران شرکت کوالکام اخیرا در جریان رویداد «Snapdragon Summit» به صورت غیر مستقیم به صحبت درباره تاثیرات چیپ M1 یا همان اپل سیلیکون بر صنعت پرداخته‌اند. آن‌ها عقیده دارند که استفاده از «ARM» از سوی ...

مدیران شرکت کوالکام اخیرا در جریان رویداد «Snapdragon Summit» به صورت غیر مستقیم به صحبت درباره تاثیرات چیپ M1 یا همان اپل سیلیکون بر صنعت پرداخته‌اند. آن‌ها - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - عقیده دارند که استفاده از «ARM» از سوی اپل، به سرمایه‌گذاری کوالکام روی ویندوز بر اسنپدراگون اعتبار می‌بخشد.

«کریستیانو آمون»، از مدیران - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - ارشد کوالکام، در پاسخ به خبرنگاران و راجع به چیپ M1 گفت: - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - «ما خیلی زود روی اجرای ویندوز بر اسنپدراگون سرمایه‌گذاری کردیم و همراه با مایکروسافت، در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - مسیر ساخت یک اکوسیستم کامل بوده‌ایم. آنچه طی ماه اخیر مشاهده کرده‌ایم تایید می‌کند که - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - ما روی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - موضوعی درست قمار کرده‌ایم».

از طرف دیگر، الکس کاتوزیان، نایب رییس ارشد واحد موبایل کوالکام اضافه کرد: «این موضوع تایید می‌کند که آنچه در سال‌های اخیر انجام داده‌ایم [همراه با محصولات کوالکام] قرار است همینطور که چشم‌اندازهایمان را وسیع‌تر می‌کنیم قدرتمند و قدرتمندتر شوند.»

در این بین، الکس کاتوزیان نیاز دیده اشاره کند که چیپ‌های کوالکام نسبت به چیپ M1 اپل قدرتمندتر ظاهر می‌شوند، حتی با اینکه ارقام - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - مربوط به پرفورمنس تصویری بسیار - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - متفاوت را ترسیم می‌کنند. در حال حاضر ویندوز ۱۰ مجازی‌سازی شده روی چیپست M1، پرفورمنسی بهتر از ویندوز ۱۰ به اجرا درآمده روی سرفیس پرو اکس نسل دوم (همراه با چیپ SQ2 کوالکام) دارد. در واقع علی‌رغم مجازی‌سازی، ویندوز ۱۰ روی M1 با سرعتی دو برابر بیشتر از ویندوز ۱۰ بومی روی SQ2 به اجرا در می‌آید.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان

الکس باور دارد که لپ‌تاپ‌های قوت گرفته از تکنولوژی کوالکام در رنج‌های قیمت بسیار گسترده از راه می‌رسند و می‌توان دیوایس‌های با قیمت کمتر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - از مک‌بوک ایر ۹۹۹ دلاری نیز یافت. افزون بر این با پشتیبانی از اتصالات 5G، کوالکام می‌تواند در حوزه‌ای دیگر نیز دست بالا را نسبت به مک‌های مجهز به M1 داشته باشد، هرچند که هنوز شاهد یک سرفیس پرو اکس با پشتیبانی اتصالات 5G نبوده‌ایم.

در واقع اکنون به ندرت دیوایسی در بازار - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌یابید که به چیپ‌های آرم کلاس لپ‌تاپ کوالکام مجهز باشد، از اتصالات 5G پشتیبانی کند و در رنج قیمت کمتر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - از ۹۹۹ دلاری که الکس راجع به آن صحبت می‌کند عرضه شود. او در بخشی دیگر از صحبت خود می‌گوید به لطف تکنولوژی 5G، تجربه تماس‌های ویدیویی روی دیوایس‌های کوالکام بهتر است، اما این موضوع هم بیشتر از چیپ پردازشگر به کیفیت سخت‌افزار - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - دوربین و میکروفون بستگی دارد.

«تولیدکنندگان لپ‌تاپ برای مدتی بسیار طولانی اهمیتی به بهبود دوربین‌های جلو در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - دستگاه‌ها نمی‌دادند. با لپ‌تاپ‌های قوت‌گرفته از اسنپدراگون، شما می‌توانید تجربه‌ای از تماس‌های ویدیویی داشته باشید که انگار درست کنار مخاطب نشسته‌اید... با اتصالات 5G در کامپیوتر شخصی‌تان، می‌توانید بسیار پربازده باشید و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - به صورت امن، از هرجایی به اینترنت متصل شوید. نیازمند خرید یک دوربین یا میکروفون یا - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - دانگل مودم جداگانه نیستید.»

در نهایت باید گفت که تلاش‌های مایکروسافت در راستای استفاده از معماری آرم حداقل تا به امروز آن‌قدرها ثمربخش نبوده است و هنوز منتظریم این کمپانی سازگاری با اپلیکیشن‌های x64 را به ویندوز ۱۰ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - آرم بیاورد. تا زمانی که - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - مایکروسافت دستاوردی مشابه به Rosetta برای macOS نداشته باشد، بعید است نگرانی‌های کاربران راجع به اکوسیستم مبتنی بر آرم کوالکام و مایکروسافت نیز برطرف شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone