🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  2. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  3. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15865.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ویمو برای آزمایش اتومبیل‌های خودران شهر مصنوعی می‌سازد

«ویمو» به منظور آزمایش اتومبیل‌های خودران خود در یک محیط ایمن، در حال ساخت یک شهر مصنوعی در ایالت اوهایو است تا ماشین‌ها را در سناریوهای خطرناک رانندگی آزمایش کند. ویمو (Waymo) که از زیرمجموعه‌های ...

«ویمو» به منظور آزمایش اتومبیل‌های خودران خود در یک محیط ایمن، در حال ساخت یک شهر مصنوعی در ایالت اوهایو است - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر زیراب استان مازندران - تا ماشین‌ها را در سناریوهای خطرناک رانندگی آزمایش کند.

ویمو (Waymo) که از زیرمجموعه‌های گوگل به شمار می‌رود، در همکاری با مرکز تحقیقات حمل و نقل آمریکا (TRC) یک شهر مصنوعی در منطقه «ایست لیبرتی» در اوهایو می‌سازد تا انواع وسایل نقلیه خودران خود از جمله اتومبیل‌های سواری و کامیون‌ها را آزمایش کند.

ویمو اتومبیل‌های خودران را روی سطوح مختلف از جمله برفی و یخی آزمایش خواهد کرد. این شرکت همچنین می‌خواهد سناریوهای خطرناکی که احتمال پیش آمدن آنها در خیابان ها بالاست را شبیه سازی کند. برای مثال قرار است آزمایش - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر زیراب استان مازندران - جلوگیری از برخورد با جانوران در مسیرهای جاده‌ای و همچنین جلوگیری از تصادف با دوچرخه سواری که به شکل ناگهانی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر زیراب استان مازندران - تعادلش را از دست می‌دهد، ارزیابی شود.

ویمو همچنین از افتتاح - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر زیراب استان مازندران - دومین مرکز تحقیق و توسعه خود در شهر «منلو پارک» ایالت کالیفرنیا خبر داده که برای کامیون‌های سنگین کلاس ۸ (۱۴ تن به بالا) فناوری خودران توسعه خواهد داد. ویمو می‌گوید راه اندازی مرکز تحقیقاتی جدید - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر زیراب استان مازندران - به این شرکت کمک می‌کند تا جدیدترین نسل فناوری‌های کاملاً خودران را به طیف متنوعی از خودروها بیاورد.

اتومبیل‌های خودران به مرور در حال راه یافتن به خیابان‌های آمریکا هستند. کمیسیون خدمات عمومی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر زیراب استان مازندران - کالیفرنیا (CPUC) اخیراً مجوز دریافت هزینه خدمات توسط تاکسی‌های خودران با راننده و بدون راننده را صادر کرد. ویمو همچنین جزو معدود شرکت‌هایی در آمریکا است که مجوز آزمایش اتومبیل‌های خودران را - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر زیراب استان مازندران - در از آژانس یاد شده دریافت کرده است. ویمو ماه قبل گزارش عملکرد اتومبیل های خودران خود را در یک بازه تقریباً یک ساله منتشر کرد که از عملکرد - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر زیراب استان مازندران - نسبتاً مطلوب و ایمن آنها خبر می‌داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone