🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  3. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15861.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

احتمالا واکسن کرونای ایرانی از تابستان سال آینده تولید خواهد شد

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا، اعلام کرد که اگر نتایج مطالعات انسانی واکسن کرونای تولید داخل مانند فاز حیوانی آن باشد، این واکسن از اواخر تیر سال آینده به تولید و به ...

محقق ارشد پروژه تولید واکسن کرونای ایرانی در ادامه به جزئیات تولید واکسن ایرانی پرداخت و اظهار داشت: «آزمایش این واکسن روی موش، خرگوش و میمون موفقیت‌آمیز بوده و با - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رامسر استان مازندران - توجه به صدور مجوزهای لازم، حال باید کلینیکال ترایال انسانی این واکسن - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رامسر استان مازندران - را که سه مرحله دارد، آغاز کنیم.» او تأکید کرد که واکسن فوق بر روی نمونه حیوانی ۷۰ درصد ایمنی داشته است.

ناگفته نماند در حال حاضر نمونه‌های تولید شده در آمریکا و بریتانیا، میزان مصونیت ایجاد شده توسط واکسن بیش از ۹۰ و تا ۹۵ درصد اعلام شده است اما به نظر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رامسر استان مازندران - می‌رسد که واکسن ایرانی نیز بتواند در آینده به این حد از مصونیت برسد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رامسر استان مازندران

محرز درباره داوطلبان واکسن ایرانی نیز اعلام کرد: «افراد داوطلب باید واکسن را در دو دوز تزریق کنند و مطالعه انسانی آن باید در سه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رامسر استان مازندران - مرحله انجام شود تا اگر در این آزمایش‌ها هم، واکسن هم مصون بود و هم مؤثر بود، بتواند به تولید برسد.» او اضافه کرد که داوطلبان باید سنی بین ۱۸ تا ۵۰ سال داشته باشند، سابقه بیماری کرونا نداشته باشند - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رامسر استان مازندران - و همچنین زمینه بیماری خاصی نیز در آنها مشهود نباشد.

در نهایت این عضو ستاد مبارزه با کرونا تأکید کرد که «در خوش‌بینانه‌ترین حالت شاید - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رامسر استان مازندران - بتوانیم واکسن ایرانی کرونا را اواخر بهار به تولید برسانیم، اما امیدواریم که واکسن ما نهایتاً تا تیر به تولید برسد.» او اضافه کرد که حتی اگر واکسن‌های تولید شده در خارج را بخواهیم وارد کنیم، زودتر از تیر سال آینده به دست - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رامسر استان مازندران - ما نمی‌رسد.

این برای نخستن‌بار است که جزئیاتی در این سطح درباره تولید واکسن ایرانی اعلام می‌شود. چندی پیش بود که «کیانوش جهانپور» رییس - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رامسر استان مازندران - مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دریافت کد اخلاق در پژوهش توسط اولین واکسن ایرانی کرونا خبر داد و در حساب توییتر خود نوشت: «اولین واکسن ایرانی کووید ۱۹ موفق به اخذ کد اخلاق از کمیته ملی اخلاق در پژوهش شد.» پیش از این نیز مقام‌های وزارت بهداشت از جمله «سعید نمکی»، وزیر بهداشت، ادعاهایی را در این زمینه مطرح کرده بود. این در حالی است که «رضا ملک‌زاده»، معاون مستعفی تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در نامه استعفای خود، وزیر بهداشت را به «معرکه‌گیری درباره تولید واکسن کرونا» متهم کرده بود.

ناگفته نماند روز گذشته آمار رسمی جان‌باختگان کرونا در ایران از ۵۰ هزار نفر گذشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone