🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  5. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15863.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی ثروت آفرین فیروزه راه‌اندازی می‌شود

گروه مالی فیروزه موفق به کسب مجوز پذیره‌­نویسی صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی کشور (Private Equity Fund) از سازمان بورس و اوراق بهادار شده است. پذیره نویسی «صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی ثروت آفرین فیروزه» در راستای ارزش آفرینی ...

گروه مالی فیروزه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - موفق به کسب مجوز پذیره‌­نویسی صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی کشور (Private Equity Fund) از سازمان - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - بورس و اوراق بهادار شده است. پذیره نویسی «صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی ثروت آفرین فیروزه» در راستای ارزش آفرینی برای سرمایه‌گذاران و پویایی اقتصاد کشور از فردا آغاز خواهد شد.

این گروه مالی که در کارنامه خود - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - سرمایه‌­گذاری‌­های غیربورسی در شرکت‌­های پتروشمیران، پایانه صادراتی گلشن آرا ارم، استخراج و فرآوری مواد اولیه شیشه، سرمایه‌­گذاری صنایع شیمیایی امید فارس و... دارد، در روز دوشنبه مورخ ۱۷ آذر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - ۹۹ پذیره‌­نویسی صندوق مذکور را نزد شرکت فرابورس ایران با سرمایه ۱۰۰۰ میلیارد ریالی آغاز خواهد کرد. لازم به ذکر است که پذیره­‌نویسی این صندوق به مدت ۶ روز کاری ادامه خواهد داشت.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان

«رامین ربیعی» مدیرعامل گروه مالی فیروزه در نشست خبری راه‌اندازی اولین صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی (PE FUND) این گروه تاکید کرد که آنها در طول سال‌ها فعالیت خودشان تجربه‌های زیادی کسب کرده‌اند و دومین شرکتی در ایران هستند که مجوز صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی را دریافت کرده‌اند.

ربیعی گفت صندوق خصوصی آنها با نماد ثروت آغاز به کار خواهد کرد و طول عمر هفت ساله دارد. او اعلام کرد صندوق - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - سرمایه‌گذاری خصوصی در ایران می‌تواند مانند عملکرد آن در دنیا به بهبود اقتصاد کمک کند: «در سال‌‌های گذشته - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - صنعت PE رشد قابل توجهی داشته است. همچنین علاوه بر حجم سرمایه‌گذاری در این حوزه، تعداد دفعات جذب سرمایه نیز با رشد همراه بوده و این امر نشان‌دهنده‌ی اقبال سرمایه‌گذاران به این رده (کلاس) دارایی است کاری دیگری که این صندوق‌های می‌کنند - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - اینست که یک نوع - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - استراتژی سرمایه‌گذاری متفاوت را اتخاذ می‌کنند و به سمت شرکت‌های خوب و آینده دار غیربورسی می‌روند و به عنوان سهامدار اقلیتی وارد آنها می‌شوند، به امید اینکه یک روز این شرکت‌ها وارد بازار سرمایه شوند.»

به گفته او در بسیاری از نقاط دنیا صندوق‌های سرمایه‌گذاری - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - خصوصی جایگزین بودجه‌های عمرانی کشورها شده است و وارد پروژه‌های زیرساختی و ملی شده‌اند: «این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - صندوق‌ها سعی می‌کنند با قراردادهای بلند مدت به ساخت زیرساخت‌های پایه‌ای نظیر راه‌آهن و فرودگاه و بیمارستان کشورها کمک کنند.» - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - او تاکید دارد که صندوق آنها تک صنعتی نیست و چندشاخه‌ای است و این موضوع را یکی از نقاط قوت صندوقشان تلقی می‌کند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان

ربیعی می‌گوید آنها در طول سالیان فعالیت خود در حوزه‌های مختلفی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و در برخی موارد پس از سرمایه‌گذاری - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - از آن خارج شدند: «به عنوان مثال سال گذشته در منطقه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - کن ۳۰۰ واحد مسکونی با استانداردهای روز دنیا ساختیم که ماحصل کار بسیار راضی کننده از آب در آمد و الان فعالیتی در این حوزه نداریم.»

«گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران» در همکاری با شرکت­ «سرمایه گذاری سبحان» و «شرکت ترغیب صنعت ایران و ایتالیا» - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - اقدام به تاسیس این صندوق در کشور نموده است. به گفته ربیعی ۳۰ درصد این صندوق برای این سه شرکت است و هفتاد درصد مابقی آن پذیره نویسی خواهد شد.

آنطور که «حسن ملیحی» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سبحان و عضو کمیته - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی فیروزه در این نشست اذعان کرد، تمرکز فعالیت‌های صندوق بر جمع‌آوری منابع مالی و تخصیص عمده‌ی آن بر سرمایه‌گذاری در سهام/سهم الشرکه شرکت ها با موضوع فعالیت در صنایع «محصولات کشاورزی و دامپروری، محصولات شیمیایی، محصولات غذایی، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - صنایع فلزی و معدنی، صنایع کاغذ و مقوا و صنایع لجستیک و بسته‌بندی» خواهد بود: «صندوق می‌تواند مانده وجوه خود را به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - اوراق بهادار با درآمد ثابت، سپرده‌ها و گواهی سپرده بانکی تخصیص دهد. علاوه بر موارد ذکر شده در این اساسنامه، سایر خصوصیات - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - و جزئیات موضوعات سرمایه گذاری و حد نصاب‌های مربوطه در امیدنامه ذکر شده است.»

ملیحی درباره اینکه چرا این حوزه‌ها را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اند نیز افزود: «ما در این حوزه‌ها تجربه طولانی مدتی داریم و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - می‌توانیم بیشتر از بقیه موارد تمرکز داشته باشیم چرا که سرد و گرم این حوزه‌ها را کاملا چشیده‌ایم.»

به گفته ملیحی سرمایه صندوق معادل مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال و منقسم به ۳۰۰ هزار واحد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - سرمای‌ه­­گذاری ممتاز و ۷۰۰ هزار واحد سرمایه گذاری عادی است: «ارزش اسمی هر واحد سرمایه‌گذاری یک میلیون ریال است. دوره فعالیت صندوق از تاریخ ثبت نزد مرجع ثبت شرکت‌ها آغاز و به مدت ۶ سال ادامه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - خواهد یافت.»

اعضای کمیته سرمایه­‌گذاری - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - صندوق شامل «روزبه پیروز»، «سید حسام الدین عبادی»، «سید محمد حسن ملیحی»، «مهران سلطانی»، «رضا یارمحمدی»، «کسری صادقی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - زاده» و «محمد مهدی نقی‌زاده» است.

سرمایه‌گذاران صندوق در زمان سرمایه‌گذاری باید حائز حداقل یک شرط از شرایط زیر باشند:

  • سرمایه‌گذاران قبل از تملک واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق، می‌بایست وجود شرایط مذکور در امیدنامه برای سرمایه‌گذاری را نزد مدیر صندوق تصدیق و تأیید نمایند. همچنین کلیه سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی متقاضی سرمایه‌گذاری، باید بیانیه پذیرش ریسک سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها را رویت و امضا کنند.
  • حداقل سرمایه‌گذاری هر سرمایه‌گذار حقیقی یک میلیارد ریال معادل ۱۰۰۰ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سیاهکل استان گیلان - واحد سرمایه‌گذاری است.
  • محدودیتی برای سقف واحدهای سرمایه‌گذاری قابل خرید برای سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی وجود ندارد.
  • سقف واحدهای صندوق یک میلیون واحد است.

علاقه‌­مندان می­توانند از طریق کارگزاری­های عضو فرابورس اقدام به خرید واحدهای صندوق سرمایه­گذاری خصوصی ثروت آفرین فیروزه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران نمایند. اطلاعات و ضوابطی که این صندوق بر اساس این مفاد فعالیت خواهد کرد در اساسنامه و امیدنامه آن درج شده است که موارد فوق­الذکر از طریق نشانی http://firouzehpe.ir در دسترس عموم قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone