🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18262.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اسپیکر هوشمند Nest Audio گوگل با قیمت ۹۹ دلار از راه رسید

گوگل رسما از اسپیکر هوشمند Nest Audio با گوگل اسیستنت رونمایی کرد که جایگزین گوگل هوم اصلی می‌شود و دارای روکش پارچه‌ای است. این اسپیکر هوشمند جدید فاصله میان اسپیکرهای Nest Mini و Nest Max ...

گوگل رسما از اسپیکر هوشمند Nest Audio با گوگل اسیستنت رونمایی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر رویان استان مازندران - کرد که جایگزین گوگل هوم اصلی می‌شود و دارای روکش پارچه‌ای است.

این اسپیکر هوشمند جدید فاصله میان اسپیکرهای Nest Mini و Nest Max را پر خواهد کرد و با قیمت ۹۹.۹۹ دلار از تاریخ ۱۴ مهر ماه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر رویان استان مازندران - در ۲۱ کشور به فروش می‌رسد، البته هم اکنون امکان پیش خرید آن وجود دارد.

برخلاف گوگل هوم اصلی که از طراحی جذابی بهره می‌برد، - تعمیرات لباسشویی میله در شهر رویان استان مازندران - Nest Audio گوشه‌های گرد دارد. این اسپیکر هوشمند مانند Nest Mini به صورت کامل با پارچه پوشانده شده و می‌توان آن را در رنگ‌های مختلف سفارش داد. این محصول همانند سایر اسپیکرهای Nest به چراغ‌های LED با ۴ رنگ مجهز شده که در زمان گوش دادن یا پاسخ به فرامین صوتی روشن می‌شود.

کاربران می‌توانند برای چراغ‌های LED این اسپیکر هوشمند رنگ‌های خاکستری تیره یا روشن، سبز، صورتی و آبی را انتخاب کنند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر رویان استان مازندران

اگر طراحی جدید و بهبود کیفیت صوتی را نادیده بگیریم، Nest Audio قادر به انجام فعالیت‌های سایر اسپیکرهای هوشمند مجهز به گوگل اسیستنت است که شامل اجرای موسیقی، کنترل دستگاه‌های هوشمند خانگی، اعلام وضعیت آب - تعمیرات لباسشویی میله در شهر رویان استان مازندران - و هوا و کارهای دیگر می‌شود. شما می‌توانید چندین اسپیکر هوشمند Nest Audio را به یکدیگر متصل کنید تا صدای استریو در اختیارتان قرار بگیرد.

گوگل ادعا کرده این اسپیکر هوشمند جدید در مقایسه با گوگل هوم ۷۵ درصد صدای بیشتری دارد و صدای بم آن نیز ۵۰ درصد قوی‌تر است. محفظه این اسپیکر از پلاستیک بازیافتی ساخته شده و از ووفر میانی ۷۵ میلی‌متری و تیوتر ۱۹ میلی‌متری بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر رویان استان مازندران

رقیب اصلی گوگل در بازار کمپانی آمازون است که اخیرا از نسخه جدید اسپیکرهای هوشمند اکو رونمایی کرده است. اسپیکر Nest Audio با اکو استاندارد با قیمت ۹۹ دلار رقابت می‌کند.

گوگل امشب در مراسم «Launch Night In» در کنار این اسپیکر هوشمند جدید خود، از گوشی‌های هوشمند پیکسل 4a 5G، پیکسل ۵ و همچنین کروم کست - تعمیرات لباسشویی میله در شهر رویان استان مازندران - جدید نیز رونمایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone