🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  5. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12582.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات مسافران تعدادی از بزرگترین ایرلاین‌های دنیا لو رفت

شرکت SITA که در زمینه ارائه خدمات IT و مخابراتی به صنعت هوانوردی فعالیت می‌کند، قربانی «یک حمله بسیار پیچیده سایبری» شد که منجر به لو رفتن اطلاعات صدها هزار مسافر هواپیما از سراسر جهان ...

شرکت SITA که در زمینه ارائه خدمات IT و مخابراتی به صنعت هوانوردی فعالیت می‌کند، قربانی «یک حمله بسیار پیچیده سایبری» شد - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سبزوار استان خراسان - که منجر به لو رفتن اطلاعات صدها هزار مسافر هواپیما از سراسر جهان شده است.

این حمله ماه گذشته میلادی (فوریه) رخ داده و سرورهای مربوط به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سبزوار استان خراسان - اطلاعات مسافران را - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سبزوار استان خراسان - هدف قرار داده که حاوی داده‌های مربوط به تراکنش‌های میان مشتریان و ایرلاین‌ها بوده اند. ماهیت دقیق اطلاعات لو رفته مشخص نیست، اما برخی از آن‌ها اطلاعات مربوط به پرواز بوده که توسط Star Alliance، بزرگترین اتحادیه شرکت‌های هواپیمایی در جهان با SITA به اشتراک گذاشته شده بوده است.

تعدادی از بزرگ‌ترین ایرلاین‌های دنیا از جمله یونایتد ایرلاینز، لوفتهانزا، ایر کانادا و ۲۳ ایرلاین بزرگ دیگر عضو اتحادیه Star هستند و تعدادی از آن‌ها نسبت به لو رفتن احتمالی اطلاعات مشتریان به دنبال حمله SITA خبر داده‌اند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سبزوار استان خراسان

ایر نیوزیلند، یکی از اعضای این اتحادیه اخیراً اعلام کرد که برخی از مشتریان این شرکت و همچنین بسیاری از دیگر اعضای اتحادیه Star قربانی حمله SITA شده‌اند. سنگاپور ایرلاینز نیز در بیانیه‌ای مشابه اعلام کرد که برخی از مشتریان آن تحت تأثیر نشت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سبزوار استان خراسان - اطلاعاتی قرار گرفته‌اند.

در حال حاضر مشخص نیست تمام اعضای Star Alliance تحت تأثیر این حمله قرار گرفته‌اند یا خیر. نماینده این اتحادیه اعلام کرد که چندین ایرلاین در سراسر دنیا قربانی حمله شده‌اند، ولی از ذکر نام همه آن‌ها خودداری - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سبزوار استان خراسان - کرد.

آنطور - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سبزوار استان خراسان - که در ادامه گزارش آمده، این حمله سایبری تعداد بسیار زیادی از مشتریان را تحت تأثیر قرار داده اما خوشبختانه در اکثر موارد، اطلاعات سرقتی اهمیت زیادی نداشته است. برای مثال اطلاعات بیش از ۵۰۰ هزار نفر از مشتریان سنگاپور ایرلاینز لو - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سبزوار استان خراسان - رفته که شامل موارد مهمی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سبزوار استان خراسان - مثل رمز عبور یا اطلاعات کارت بانکی نبوده است.

این حمله سایبری باری دیگر خطر شرکت‌های شخص ثالث برای زنجیره تأمین - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سبزوار استان خراسان - را گوشزد می‌کند. به دلیل پیچیدگی روش‌های جمع‌آوری، ذخیره‌سازی و اشتراک گذاری داده‌های مشتریان، احتمال نادیده گرفتن آسیب‌پذیری - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سبزوار استان خراسان - های کوچک بسیار بالاست و هکرها دقیقا منتظر چنین فرصتی هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone