🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  2. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  3. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  4. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  5. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12583.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

تحقیق جدید اپل از وجود مشکلات جدی در شنوایی افراد جامعه خبر می‌دهد

اپل با استفاده از اپلیکیشن Research خود دست به انجام تحقیقات مفیدی در جوامع آمریکایی زده است. این شرکت تحقیقی را برای ارزیابی سلامت گوش شهروندان ایالات متحده انجام داده و می‌خواهد مردم را به ...

اپل با استفاده از اپلیکیشن Research خود دست به انجام تحقیقات مفیدی در جوامع آمریکایی زده است. این شرکت تحقیقی را برای ارزیابی سلامت گوش شهروندان ایالات متحده انجام داده و می‌خواهد مردم را به مراقبت بیشتر از سلامت شنوایی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اصفهان استان اصفهان - خود تشویق کند.

تحقیق اپل با همکاری - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اصفهان استان اصفهان - دانشکده سلامت عمومی دانشگاه میشیگان انجام شده و یافته‌های آن با برنامه «Make Listening Safe» سازمان بهداشت جهانی به اشتراک - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اصفهان استان اصفهان - گذاشته می‌شود. «رن مینگوی» دستیار مدیرکل سازمان بهداشت جهانی می‌گوید:

«ناشنوایی و کم‌شنوایی می‌تواند به طرق مختلف روی افراد اثر بگذارد، و - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اصفهان استان اصفهان - هدف ما معطوف‌سازی توجهات در سطح تصمیم‌گیران و عموم مردم نسبت به اهمیت سلامت شنوایی است. ما مردم را به برداشتن گام‌های مناسب برای مراقبت از شنوایی و در صورت نیاز دریافت خدمات درمانی لازم تشویق می‌کنیم.»

تحقیق اپل تاکنون متوجه شده که - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اصفهان استان اصفهان - ۲۵ - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اصفهان استان اصفهان - درصد از شرکت‌کنندگان آن روزانه به‌طور متوسط در معرض اصواتی هستند که صدای آن‌ها بیشتر از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اصفهان استان اصفهان - حدود توصیه‌شده توسط سازمان بهداشت جهانی است. ۵۰ درصد از شرکت‌کنندگان در حال حاضر مشغول کار در مکان‌های پرسروصدا هستند یا قبلا در چنین مکان‌هایی کار می‌کردند. به‌علاوه، ۲۰ درصد از شرکت‌کنندگان در مقایسه با استانداردهای سازمان بهداشت جهانی دارای شکلی از کم‌شنوایی هستند، و ۱۰ درصد آن‌ها در مواجهه با نویز دچار کم‌شنوایی می‌شوند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اصفهان استان اصفهان

احتمالا مهم‌ترین بخش از یافته‌های این تحقیق مربوط به ۲۵ درصد از شرکت‌کنندگان می‌شود که گوششان در هر هفته چندین بار سوت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اصفهان استان اصفهان - می‌کشد. این اتفاق می‌تواند یکی از نشانه‌های آسیب شنوایی باشد. «ریک نیتزل»، استاد علوم بهداشت محیط در دانشکده سلامت عمومی دانشگاه میشیگان می‌گوید:

«ما یک سال پس از آغاز مطالعات شنوایی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اصفهان استان اصفهان - اپل، اطلاعات قابل توجهی را درباره - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اصفهان استان اصفهان - مواجهه‌ی روزانه با نویز و اثرات این مواجهه‌ها بر حس شنوایی شرکت‌کنندگان خود به دست آورده‌ایم. ابعاد و اندازه این تحقیق ملی بی‌سابقه است. حتی در طول دوران همه‌گیری، وقتی همه مردم در خانه حضور دارند، هنوز شاهد مواجهه‌ی ۲۵ درصد از شرکت‌کنندگان با سطوح بالایی از اصوات محیطی هستیم. نتایج این تحقیق می‌تواند به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اصفهان استان اصفهان - درک بهتر ما از مواجهه با اصواتی کمک کند که به‌صورت بالقوه خطرناک‌اند، و کمک کند تا روش‌های موثری را برای مراقبت از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اصفهان استان اصفهان - شنوایی افراد پیدا کنیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر محمد امین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** تلویزیون سونی KDL-50W660F شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone