🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  2. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  4. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12581.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی ویدیوی کالبدشکافی ردمی نوت ۱۰ پرو را منتشر کرد

شیائومی چند روز پیش از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ رونمایی کرد و حالا شاهد انتشار ویدیوی کالبدشکافی ردمی نوت ۱۰ پرو از سوی این کمپانی هستیم. گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ در نسخه‌های مختلفی وارد ...

شیائومی چند روز پیش از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ رونمایی کرد و حالا شاهد انتشار ویدیوی کالبدشکافی ردمی نوت ۱۰ پرو از سوی این کمپانی هستیم.

گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ در نسخه‌های مختلفی وارد بازار می‌شوند که البته نمونه جهانی و مخصوص بازار هند آن‌ها تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. فروش این محصولات در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمین استان اردبیل - آینده نزدیک آغاز می‌شود، با این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمین استان اردبیل - حال شیائومی تصمیم گرفته پیش از عرضه، ویدیوی کالبدشکافی ردمی نوت ۱۰ پرو را منتشر کند.

در ویدیوی منتشر شده، شاهد کالبدشکافی نسخه برنزی رنگ این گوشی هوشمند هستیم. باید به این موضوع اشاره کنیم - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمین استان اردبیل - که نسخه جهانی ردمی نوت ۱۰ پرو، تفاوتی با مدل ردمی نوت ۱۰ پرو مکس در بازار هند - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمین استان اردبیل - ندارد.

این ویدیو با برداشتن پنل پشتی دستگاه شروع می‌شود که از سه بخش خبر می‌دهد. بخش بالایی این گوشی شامل پردازنده، فضای ذخیره‌سازی، دوربین و یکی از اسپیکرها می‌شود. در بخش میانی باتری به چشم می‌خورد و در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمین استان اردبیل - بخش پایینی قطعات دیگری وجود دارند.

در بخش بالایی دوربین و کاور پردازنده قرار دارند. در کنار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمین استان اردبیل - دوربین اصلی یک فلاش به چشم می‌خورد. در این گوشی هوشمند - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمین استان اردبیل - از دوربین بزرگ ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ HM2 استفاده شده که توسط دوربین‌های دیگر همراهی می‌شود. باید به این موضوع اشاره - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمین استان اردبیل - کنیم که این دوربین‌ها بطور جداگانه و نه به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمین استان اردبیل - صورت یک ماژول در این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمین استان اردبیل - دستگاه استفاده شده‌اند. در بخش بالایی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمین استان اردبیل - فرستنده اینفرارد و همچنین جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمین استان اردبیل - وجود دارند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمین استان اردبیل

بخش بالایی دستگاه شامل پردازنده، رم LPDDR4x، صفحه فلزی و درگاه سیم‌کارت می‌شود. در بخش مرکزی باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی ساخت شرکت چینی «Sundowa Electronics» به چشم می‌خورد.

در ادامه بخش پایینی دستگاه شامل اسپیکر دوم، پورت USB Type-C و موتور ویبره خطی به نمایش گذاشته می‌شوند. در نهایت هم شاهد جداسازی نمایشگر امولد ۱۲۰ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمین استان اردبیل - هرتزی این دستگاه هستیم که در بالای آن دوربین سلفی ‍۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone