🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  4. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  5. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16003.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات شخصی ۱۶ میلیون بیمار کووید-۱۹ در برزیل لو رفت

اطلاعات خصوصی بیش از ۱۶ میلیون بیمار کووید-۱۹ در برزیل پس از آپلود فایلی حاوی اطلاعات دسترسی به دیتابیس‌های حساس دولتی لو رفت. یکی از پرسنل بیمارستانی در برزیل سهواً فایلی حاوی نام کاربری، پسورد ...

اطلاعات خصوصی بیش از ۱۶ میلیون بیمار کووید-۱۹ در برزیل پس - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر رویان استان مازندران - از آپلود فایلی حاوی اطلاعات دسترسی به دیتابیس‌های حساس دولتی لو رفت.

یکی از پرسنل بیمارستانی در برزیل سهواً فایلی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر رویان استان مازندران - حاوی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر رویان استان مازندران - نام کاربری، پسورد و کلیدهای دسترسی به سیستم‌های حساس دولتی را در گیت هاب آپلود کرد. در بین سیستم‌هایی که اطلاعاتشان لو رفته، دو دیتابیس دولتی به نام‌های E-SUS-VE و Sivep-Gripe وجود دارند که از آنها برای ذخیره‌سازی اطلاعات بیماران - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر رویان استان مازندران - کووید-۱۹ استفاده می‌شود. این دیتابیس‌ها حاوی اطلاعات حساسی مثل نام بیماران، آدرس، شماره ملی و همچنین سوابق پزشکی و دارویی بوده‌اند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر رویان استان مازندران

یکی از کاربران گیت هاب به طور تصادفی فایل اکسل حاوی پسورد اکانت شخصی یکی از کارمندان بیمارستان آلبرت اینشتین شهر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر رویان استان مازندران - سائو پائولوی برزیل را پیدا کرد و متوجه لو رفتن اطلاعات شخصی بیماران این بیمارستان شد. این کاربر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر رویان استان مازندران - روزنامه Estadao برزیل را در جریان قرار داد و آنها - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر رویان استان مازندران - با تحلیل داده‌ها مقامات بیمارستان و وزارت بهداشت برزیل را مطلع کردند.

بر اساس گزارش روزنامه - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر رویان استان مازندران - Estadao، داده‌های بیمارانی از تمام ۲۷ منطقه و ایالت برزیل از جمله اطلاعات خصوصی «ژائیر بولسونارو»، رییس جمهور - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر رویان استان مازندران - برزیل، خانواده او، هفت وزیر و فرماندار ۱۷ ایالت برزیل لو - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر رویان استان مازندران - رفته است. فایل اکسل از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر رویان استان مازندران - گیت هاب پاک شد و مقامات برزیلی پسوردها را تغییر داده و کلیدهای دسترسی قدیمی به سیستم‌ها را باطل کردند.

پس از شیوع ویروس کرونا سیستم‌های دولتی چندین کشور و شرکت‌های طرف قرارداد آن‌ها از جمله در ولز، نیوزیلند، هند و غیره لو رفته است. بر اساس گزارش شرکت Intertrust، حدود ۸۵ درصد از اپلیکیشن‌های ردیابی تماس کرونا با مشکل لو دادن اطلاعات خصوصی کاربران مواجه هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone