🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  2. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  3. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  4. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  5. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16006.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اسپاتیفای آزمایش عمومی قابلیت استوری را شروع کرد

پس از معرفی قابلیت «فلیت» توسط توییتر که از استوری اینستاگرام الهام گرفته شده، اسپاتیفای نیز از قابلیتی مشابه به نام «استوری‌لاین» (Storyline) رونمایی کرده و آزمایش عمومی آن را به شکل محدود آغاز کرده ...

پس از معرفی قابلیت «فلیت» توسط توییتر که از استوری اینستاگرام الهام گرفته شده، اسپاتیفای نیز از قابلیتی مشابه به نام «استوری‌لاین» (Storyline) رونمایی کرده و آزمایش عمومی آن را به شکل محدود آغاز کرده است.

یکی از کاربران به شکل تصادفی قابلیت استوری اسپاتیفای را حین جستجوی آهنگ‌های کریسمس کشف کرد. او پس از باز کردن پلی‌لیستی به نام The Christmas Hits متوجه نواری باریک شبیه استوری اینستاگرام در اطراف تصویر پروفایل اسپاتیفای شد و با ضربه زدن روی آن با صفحه آشنای استوری‌ها و کلیپ‌هایی از خوانندگان معروف روبرو شد.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر شهسوار استان مازندران

ظاهر قابلیت استوری‌لاین شباهت - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شهسوار استان مازندران - زیادی به استوری اینستاگرام دارد. بالای - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شهسوار استان مازندران - صفحه چندین خط کوتاه قرار گرفته که به شما تعداد ویدیوها را نشان می‌دهد. با ضربه زدن روی راست یا چپ صفحه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شهسوار استان مازندران - می‌توان کلیپ بعدی را مشاهده کرد یا به کلیپ قبلی بازگشت.

اسپاتیفای مدت هاست - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شهسوار استان مازندران - روی قابلیتی شبیه استوری اینستاگرام کار می‌کند. وجود این قابلیت اولین بار مرداد ماه سال قبل و حین مصاحبه با سیگرید (خواننده نروژی) فاش شد. حالا با گذشت بیش از یک سال، آزمایش عمومی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شهسوار استان مازندران - آن شروع شده و ممکن است برای شما هم فعال شده - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شهسوار استان مازندران - باشد.

برای آگاهی از فعال - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شهسوار استان مازندران - شدن این قابلیت ابتدا - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شهسوار استان مازندران - پلی‌لیست کریسمس را سرچ کنید و روی تصویر پروفایل اسپاتیفای ضربه بزنید. اگر این قابلیت فعال شده باشد، - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شهسوار استان مازندران - استوری‌ها به نمایش درمی‌آیند. این قابلیت فعلاً برای برخی از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شهسوار استان مازندران - هنرمندان و شرکت‌ها فعال شدن و مشخص نیست در آینده کاربران هم می‌توانند استوری بگذارند یا خیر.

استوری محبوبیت بالایی بین کاربران کسب کرده و حالا آن را علاوه بر اینستاگرام در چندین شبکه اجتماعی از جمله اسنپ‌چت، فیسبوک و توییتر می‌بینیم. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدیوهای جذاب و چند ثانیه‌ای را با - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شهسوار استان مازندران - مخاطبین به اشتراک بگذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone