🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  2. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  3. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  4. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  5. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15997.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ تولید آزمایشی پنل‌های QD-OLED را ماه آینده میلادی کلید می‌زند

سامسونگ یکی از بزرگترین نام‌ها در دنیای نمایشگرها است و می‌خواهد نسل جدید آن‌ها را وارد بازار کند. ظاهرا این کمپانی در ماه آینده میلادی تولید آزمایشی پنل‌های QD-OLED را شروع می‌کند. طبق گزارشی جدید، ...

سامسونگ یکی از بزرگترین نام‌ها در دنیای نمایشگرها است و می‌خواهد نسل جدید آن‌ها را وارد بازار کند. ظاهرا این - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شیرگاه استان مازندران - کمپانی در ماه آینده میلادی تولید آزمایشی پنل‌های QD-OLED را شروع می‌کند.

طبق گزارشی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شیرگاه استان مازندران - جدید، این - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شیرگاه استان مازندران - خط تولید با نام «Q1» در کارخانه «آسان» در کره جنوبی قرار دارد. این - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شیرگاه استان مازندران - کارخانه روی پنل‌های OLED تمرکز کرده و Q1 یک خط تولید نسل ۸.۵ محسوب می‌شود. این خط - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شیرگاه استان مازندران - تولید احتمالا در ابتدا قادر به تولید ماهانه ۱۵ هزار پنل خواهد بود و در نهایت ظرفیت آن به ۳۰ هزار پنل می‌رسد.

پنل‌های QD-OLED از یک فناوری هیبریدی استفاده می‌کنند که مزایای پنل‌های OLED و QLED را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این پنل‌ها مانند نمایشگرهای OLED قادر به تولید رنگ مشکی و کنتراست بی‌نظیر هستند و روشنایی مانند پنل‌های کوانتوم LED تولید می‌کنند.

طبق گزارش‌ها سامسونگ تمام تجهیزات موردنیاز تولید این پنل‌ها را در ژوئیه سال جاری میلادی نصب کرده - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شیرگاه استان مازندران - و با پیشرفت اخیر، یک قدم به تولید تجاری این نمایشگرها نزدیکتر می‌شود. اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، تنظیم جریان تولید ۳ ماه طول خواهد کشید و پس از ۶ ماه، به نرخ تولید موردنظر دست پیدا می‌کند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر شیرگاه استان مازندران

در صورتی که سامسونگ دیسپلی در این مسیر شکست بخورد، به سراغ فناوری «QNED» می‌رود تا خریدارانی مانند سامسونگ الکترونیکس و سونی را جذب کند. این کمپانی روی فناوری پنل QD نزدیک به ۱۱ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده که مسیر را برای پنل‌های - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شیرگاه استان مازندران - QNED و QD-OLED هموار می‌کند.

در حالی که سامسونگ در پنل‌های QLED در بازار پیشرو است، در زمینه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شیرگاه استان مازندران - پنل‌های OLED بزرگ عملکرد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شیرگاه استان مازندران - مناسبی ندارد و از رقیب اصلی خود یعنی «ال جی دیسپلی» شکست می‌خورد. با این وجود، سامسونگ قصد دارد برای - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شیرگاه استان مازندران - رقابت - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شیرگاه استان مازندران - با ال جی سال آینده میلادی ۲ میلیون تلویزیون Mini-LED وارد بازار کند.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ بجای فناوری QD-OLED به سراغ QNED برود. انتظار می‌رود ۲۰۲۱ سال بزرگی برای دنیای پنل‌ها و تلویزیون‌ها باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone