🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17594.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سونی فروش سنسور دوربین به هواوی را متوقف می‌کند

هواوی تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار دارد و علاوه بر عدم امکان همکاری با گوگل، غول‌های فناوری ژاپنی نیز فروش قطعات به آن را متوقف کردند. سونی یکی از بزرگترین شرکت‌هایی است که دیگر قطعات موردنیاز ...

هواوی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار دارد و علاوه بر عدم امکان همکاری با گوگل، غول‌های فناوری ژاپنی نیز فروش قطعات به آن را متوقف کردند.

سونی یکی از بزرگترین شرکت‌هایی است که دیگر قطعات موردنیاز هواوی را تامین نخواهد کرد و فروش سنسورهای دوربین را به این کمپانی چینی تعلیق کرده است. سونی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در این میان تنها نیست و دیگر غول‌های فناوری ژاپن نیز مسیر مشابهی را در پیش گرفته‌اند.

این کمپانی‌ها قطعاتی مانند فلش مموری، قطعات نیمه‌هادی، آمپلی فایر، هارد درایو و موارد دیگر را در اختیار هواوی قرار نمی‌دهند. برخی گزارش‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که سونی یک مجوز برای - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ادامه همکاری با این غول - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - فناوری چینی را مدنظر قرار داده تا بتواند همچنان سنسورهای - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دوربین را در اختیار آن قرار دهد، با این حال تا به امروز این شرکت ژاپنی چنین موضوعی را تایید نکرده است. در گذشته سامسونگ نیز از توقف فروش قطعات به هواوی خبر داده بود.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان

طبق اطلاعات منتشر شده، غول‌های فناوری ژاپنی سهم بالایی در تامین قطعات موردنیاز هواوی دارند و مجموع خرید این کمپانی چینی از برندهای ژاپنی در سال - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - گذشته میلادی به ۱۰.۴ میلیارد دلار رسیده است. سونی اعلام کرده که سالانه ۱ میلیارد دلار از فروش سنسورهای CMOS به هواوی درآمد دارد.

در حالی که - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ایالات متحده - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آمریکا تحریم‌های شدیدی را علیه هواوی وضع کرده و - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این شرکت با محدودیت‌های زیادی روبه‌رو شده، همچنان به آینده امیدوار - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - است. این کمپانی چینی برای سیستم عامل محصولات خود نمی‌تواند با گوگل همکاری کند و در همین راستا از سیستم عامل هارمونی رونمایی کرد که - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اخیرا شاهد معرفی نسخه دوم آن بودیم. سال آینده میلادی اولین گوشی هوشمند مجهز به این سیستم عامل وارد بازار خواهد شد.

در این میان AMD همچنان به همکاری با هواوی ادامه می‌دهد. اخیرا معاون رئیس این کمپانی اعلام کرده که AMD موفق به دریافت مجوز برای تامین قطعات موردنیاز این غول فناوری چینی شده و تحریم‌های ایالات - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - متحده آمریکا تاثیر چندانی روی کسب و کار AMD نخواهد داشت.

انتظار - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می‌رود هواوی در ماه اکتبر از گوشی‌های سری میت ۴۰ رونمایی کند که تبدیل به آخرین پرچمداران این کمپانی با چیپ‌های کرین می‌شوند، - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - البته شاید در آینده با برداشته شدن تحریم‌ها دوباره شاهد توسعه و تولید این پردازنده‌ها باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone