تعمیرات یخچال مابه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23964.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ دو روز دیگر سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی خود را معرفی می کند

سنسورهای دوربین با فناوری ترکیب چهارگانه پیکسل ها یا همان Quad Bayer مدتیست که به دنیای موبایل آمده اند و محصولات زیادی را با دوربین 48 مگاپیکسلی دیده ایم. شرکت های ریلمی (Realme) و ردمی ...

سنسورهای دوربین با فناوری ترکیب چهارگانه پیکسل ها یا همان Quad Bayer مدتیست که به دنیای موبایل آمده اند و محصولات زیادی را با دوربین 48 مگاپیکسلی دیده ایم. شرکت - تعمیرات یخچال مابه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های ریلمی (Realme) و ردمی (Redmi) هم قصد دارند به زودی از دوربین های 64 مگاپیکسلی رونمایی کنند، اما این پایان راه نیست و باید منتظر دوربین 108 مگاپیکسلی باشیم.

تعمیرات یخچال مابه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

بخش دوربین سامسونگ دو روز دیگر یعنی 12 اوت (21 مرداد) از سنسور دوربین - تعمیرات یخچال مابه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - 108 مگاپیکسلی خود رنمایی می کند. ماه - تعمیرات یخچال مابه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - قبل شنیده بودیم که این سنسور در گوشی های سال آینده میلادی تعبیه خواهد شد اما ظاهراً برنامه ریزی تغییر کرده است. چند روز قبل یکی از افشاگران معروف دنیای - تعمیرات یخچال مابه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تکنولوژی اسناد داخلی شرکت شیائومی را منتشر کرده بود که نشان می داد این شرکت چینی اولین گوشی با دوربین 108 مگاپیکسلی را معرفی می کند. این گوشی احتمالاً می میکس 4 خواهد بود.

اگر شیائومی - تعمیرات یخچال مابه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - زمان بندی همیشگی خود برای معرفی سری میکس را رعایت کند، اولین گوشی - تعمیرات یخچال مابه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با دوربین 108 مگاپیکسلی در سال جاری معرفی و حداقل به بازار - تعمیرات یخچال مابه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - چین عرضه خواهد شد. هنوز نمی دانیم این سنسور چه ابعادی دارد اما سامسونگ دو روز دیگر جزئیات کامل آن را در اختیار همگان خواهد گذاشت. جنگ سنتی مگاپیکسل ها - تعمیرات یخچال مابه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سالهاست که تمام شده ولی حالا شاهد ترکیب رزولوشن، اندازه سنسور و فناوری Quad Bayer برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن هستیم.

تعمیرات یخچال مابه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

دوربین 108 مگاپیکسلی به شکل - تعمیرات یخچال مابه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پیش فرض - تعمیرات یخچال مابه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با رزولوشن 27 مگاپیکسل عکاسی می کند، چون با استفاده از فناوری پیکسل بینینگ (Pixel - تعمیرات یخچال مابه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - Binning) هر چهار پیکسل کوچک به یک پیکسل مؤثر بزرگ تبدیل خواهند شد. البته احتمالاً مثل سنسورهای Quad Bayer قبلی می توانید با رزولوشن کامل هم عکاسی کنید اما بعضی از ویژگی های پیشرفته مثل گستره دینامیکی یا حساسیت زیاد به نور را از دست می دهید.

سنسورهای Quad Bayer به گونه ای طراحی شده اند که در یک چهارم رزولوشن اصلی خود عمل کنند و با ترکیب هر چهار پیکسل، جزئیات بیشتری را از - تعمیرات یخچال مابه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تصویر به - تعمیرات یخچال مابه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ثبت برسانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone