تعمیرات یخچال هایر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32892.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

درخشش استارت‌آپ‌های ایرانی در الکام استارز چگونه بود؟ [تماشا کنید]

بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه الکامپ روز گذشته به پایان رسید. در چهار سال اخیر، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور مسئول برگزاری این نمایشگاه بوده است و از همان دوره بیست و یکم، بخش ...

بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه الکامپ روز گذشته به پایان رسید. در چهار سال اخیر، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور مسئول برگزاری این نمایشگاه بوده است و از همان دوره بیست و یکم، بخش جدیدی به نام الکام استارز در یک فضای ۳۰۰ متری شروع به کار کرد. امسال فضای استارت‌آپ‌ها به بیشتر از ۷ هزار متر رسیده بود و بیشتر ۴۰۰ استارت‌آپ در این رویداد پرهیاهو شرکت کردند.

در روز پایانی نمایشگاه، با «فرید خواهشی» مسئول قسمت الکام پیچ، و «آرش برهمند» مسئول الکام استارز گفتگو کردیم تا ببینیم - تعمیرات یخچال هایر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در سالی که حضور استارت‌آپ‌ها و امیدشان به آینده در این شرایط فعلی از همیشه بیشتر بود، چقدر موفق به درخشش شدند. از سوی دیگر آیا الکام استارزی که هر سال فضای بیشتر را به خود اختصاص می‌دهد و بازدید از آن بیشتر می‌شود، پتانسیل تبدیل شدن به یک نمایشگاه جداگانه را دارد یا خیر. در این مصاحبه‌، به تمام این سوالات پاسخ - تعمیرات یخچال هایر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - داده می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone