🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11911.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی ۲۴۰ میلیون دلار در قالب سهام به کارمندان خود پاداش داد

شیائومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که هیئت مدیره این شرکت ۷۰.۲۳۲ میلیون سهم به ارزش تقریبی ۲۴۰ میلیون دلار را به ۳۹۰۴ کارمند برتر این شرکت پاداش داده است. این افراد عمدتا مهندسان جوان، طراحان، ...

شیائومی در اطلاعیه‌ای اعلام - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نمین استان اردبیل - کرد که - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نمین استان اردبیل - هیئت مدیره این شرکت ۷۰.۲۳۲ میلیون سهم به ارزش تقریبی ۲۴۰ میلیون دلار را به ۳۹۰۴ کارمند برتر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نمین استان اردبیل - این شرکت پاداش داده است. این افراد عمدتا مهندسان جوان، طراحان، مدیران محصول و کارمندان بخش تحقیق و توسعه بوده‌اند.

به گفته شیائومی، کارمندانی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نمین استان اردبیل - که این پاداش را دریافت کرده‌اند در مناصب کلیدی شرکت مشغول به کار هستند یا از استعدادهای جوان محسوب می‌شوند. قیمت سهام این شرکت دیروز ۳.۳۷ دلار - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نمین استان اردبیل - بود. بنابراین با یک تقسیم ساده می‌توانیم نتیجه بگیریم که هر کارمند - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نمین استان اردبیل - به طور میانگین چیزی حدود ۶۰,۵۲۳ دلار پاداش گرفته است.

شیائومی به شکل خاص اعلام کرده که از میان این ۳۹۰۴ کارمند، حدود ۷۰۰ نفر از مهندسان جوانی بوده‌اند که برای جدیدترین برنامه مشوق استعدادهای این شرکت برگزیده شده‌اند. آن‌ها در مجموع ۱۶.۰۴۲ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نمین استان اردبیل - میلیون سهم دریافت کرده‌اند که با یک محاسبه ساده می‌توانیم میانگین رقم دریافتی هر کدام را حدود ۷۷ هزار دلار در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نمین استان اردبیل - نظر بگیریم.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نمین استان اردبیل

برنامه مشوق مهندسان جوان شخصا توسط موسس و مدیرعامل شیائومی، «لی جون» برگزار می‌شود. او این ۷۰۰ نفر را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نمین استان اردبیل - از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نمین استان اردبیل - تیم‌های تحقیق و توسعه تراشه، یادگیری ماشینی، الگوریتم‌ها، توسعه نرم‌افزار و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نمین استان اردبیل - سخت‌افزار، رایانش ابری، معماری سیستم، سیستم عامل، یادگیری ویدیو، طراحی تعاملی و غیره انتخاب کرده است. جوان‌ترین کارمند این گروه ۲۴ سال سن دارد.

این نخستین باری نیست که شیائومی به کارمندان خود سهم پاداش می‌دهد. بر اساس گزارش‌های موجود، این شرکت در سال ۲۰۲۰ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نمین استان اردبیل - پنج بار چنین پاداش‌هایی به کارمندان خود اهدا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نمین استان اردبیل - کرده بود. در آن زمان ۵۷۹ نفر مجموعا ۱۰.۶ میلیون سهم دریافت کردند. قیمت سهام شیائومی در آن زمان ۲.۷ دلار بود و مجموع ارزش سهم‌ها ۲۸.۳ میلیون دلار برآورد می‌شد.

ارائه پاداش از طریق سهام یکی از روش‌های رایج تشویق و ایجاد انگیزه در میان کارمندان است. شرکت Gree Electric که از برندهای همکار شیائومی به حساب می‌آید، قبلا اعلام کرده بود که حدود ۱۲ هزار کارمند سهام‌دار این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نمین استان اردبیل - شرکت‌ هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone