تعمیرات یخچال کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35337.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

دادستان اصفهان: استفاده از تلگرام پیگرد قانونی دارد

دادستان اصفهان خبر داده که استفاده از تلگرام قطعا به وسیله فیلترشکن انجام می‌شود و فیلتر شکن عنوان جزایی داشته و قابل تعقیب و پیگیری است. به گفته «حسین رحیمی» تمامی مراکز رسمی و افراد ...

دادستان اصفهان خبر داده که استفاده از تلگرام قطعا به - تعمیرات یخچال کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - وسیله فیلترشکن انجام می‌شود و فیلتر شکن عنوان - تعمیرات یخچال کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - جزایی داشته و قابل تعقیب - تعمیرات یخچال کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و - تعمیرات یخچال کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پیگیری است. به - تعمیرات یخچال کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گفته «حسین رحیمی» تمامی مراکز رسمی و افراد حقیقی و حقوقی زیرمجموعه این تخطی از قانون قرار می‌گیرند و اگر موردی گزارش شود، مورد تعقیب قرار می‌گیرند.

دادستان اصفهان در گفتگوی خود با ایسنا استفاده از تلگرام و مشکلات قانونی آن را اینطور تشریح کرده است:

«طبیعتا تصمیمی حاکمیتی مبنی بر استفاده نکردن از تلگرام گرفته شده و به همه سازمان‌ها، - تعمیرات یخچال کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مراکز، دفاتر و خبرگزاری‌ها ابلاغ شده است. به دلیل مسائل خاصی که وجود دارد و مشکلات امنیتی که در این بستر متوجه کشور است، هیچ کس اجازه استفاده از تلگرام را ندارد.استفاده از تلگرام قطعا به وسیله فیلترشکن انجام می‌شود و - تعمیرات یخچال کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - فیلتر شکن عنوان جزایی داشته و قابل تعقیب و پیگیری است. همه افراد، سازمان‌ها و خبرگزاری‌هایی که از تلگرام استفاده می‌کنند اگر عنوان و گزارش شود مورد تعقیب قرار می‌گیرند.»

تعمیرات یخچال کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

پیش‌تر «پوریا قهرمانی» - تعمیرات یخچال کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - وکیل دادگستری در گفتگو با دیجیاتو گفته بود که در هیچ یک از قوانین کشوری ورود - تعمیرات یخچال کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به سایت‌ها - تعمیرات یخچال کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - یا عضویت در سایت‌ها - تعمیرات یخچال کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و اپلیکیشن‌های مختلف مانند فیس‌بوک و توییتر و امثال آن‌ها جرم تلقی نمی‌شود و اما خرید و فروش فیلترشکن جرم است ولی استفاده از آن جرم نیست. با این حساب ادعای دادستان اصفهان بر این اساس است که هرکس توانسته وارد شبکه‌های اجتماعی فیلترشده از جمله تلگرام شود، قاعدتا یک فیلترشکن خریده و از آن استفاده می‌کند.

با این حال به گفته پوریا قهرمانی چنین قوانینی را معمولا دولت نادیده می‌گیرد چرا که گاهی نمی‌توان قانونی که اجرایی شدن آن نشدنیست را اجرا کرد و در حقیقت قبح قانون در این حالت شکسته می‌شود. او مثالی درباره ماهواره زده بود و گفته بود: «شخص ریاست جمهوری پشت تریبون رسمی می‌گوید که آیا واقعا ماهواره جمع شده است؟ آیا باید حس کنیم که رییس جمهور - تعمیرات یخچال کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می‌گوید مملکت قانون ندارد؟ خیر، اما قانون قصد دارد موضوعی را جرم تلقی کند که نمی‌تواند - تعمیرات یخچال کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آن را صد درصد کنترل کند، از همین رو محدود کردن قاطعانه به‌طور حتم چندان جواب نخواهد داد.»

تعمیرات یخچال کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

در هر حال اگر صحبت‌های حسین رحیمی از نظر قانونی درست باشد، باید یادی از آمار مرکز ایسپا (افکارسنجی دانشجویان ایران) کرد که بر اساس آن 79درصد کاربران ایرانی تلگرام همچنان از این برنامه استفاده می‌کنند - تعمیرات یخچال کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و حالا باید پرسید که آیا این جمعیت میلیونی مجرم تلقی می‌شوند یا خیر؟ دیگر کاربران شبکه اجتماعی فیلترشده در ایران نظیر توییتر و یوتوب و... چطور؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone