🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44034.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سیم کارت های غیرفعال سلب امتیاز می شوند؟

به گفته سخنگوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران طبق مصوبه اخیر کمیسیون تنظیم مقررات، اپراتورهایی که چندین بار نسبت به فعال سازی سیم کارت های ثبت شده به مشترکان اخطار داده باشند، می توانند ...

به گفته سخنگوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران طبق مصوبه اخیر کمیسیون تنظیم مقررات، اپراتورهایی که چندین بار نسبت به فعال سازی سیم کارت های ثبت شده به مشترکان اخطار داده باشند، می توانند حق امتیاز - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خطوط آنها را سلب نمایند.

جهانگیر اسدی در این رابطه گفته:

سیم کارت جزو - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سرمایه های کشور به حساب می آید و بلوکه کردن آن چندان مطلوب نیست چراکه سبب می شود اپراتورها برای عرضه سیم کارت به افرادی که نیازمند هستند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با مشکل روبرو شوند.

وی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در ادامه به همه خریداران سیم کارت از اپراتورهای داخلی توصیه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کرد که که حتما از سیم کارت های خریداری - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و ثبت شده خود استفاده نمایند و اگر نیازی به آنها ندارند از خرید خودداری کنند.

طبق اعلام مدیرروابط عمومی این سازمان، با در نظر داشتن آنچه گفته شد، اپراتورها - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می توانند در این خصوص به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - افراد هشدار بدهند و بعد از سپری شدن مهلت اعلام شده برای فعالسازی سیم کارت از سوی مشترکان، نسبت به سلب امتیاز آنها اقدام نمایند.

گفتنی است طبق اعلام دفتر بررسی های اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم اکنون 71 میلیون و 412 هزار و 484 سیم کارت غیر فعال از همه اپراتورهای در کشور - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - وجود دارد حال آنکه کل جمعیت کشور در حدود هشتاد میلیون نفر است.

براساس این گزارش تعداد 82 میلیون و 986 هزار و 304 خط از مجموع بیش از 154 میلیون سیم کارت واگذارشده تا پایان پارسال در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کشور فعال بوده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone