تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24137.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از نوعی مایع در لولای سرفیس تاشو استفاده می‌کند

مایکروسافت در حال کار روی یک مدل سرفیس دو نمایشگره جدید است و بر اساس گزارشات آن را ماه آینده و در روز ۱۰ مهر ماه (۲ اکتبر) معرفی خواهد کرد. اما این تنها اطلاعاتی ...

مایکروسافت در حال کار روی یک مدل سرفیس دو نمایشگره جدید است و بر اساس گزارشات آن را ماه آینده و در روز ۱۰ مهر ماه (۲ اکتبر) - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان - معرفی خواهد کرد. اما این تنها اطلاعاتی که از محصول مایکروسافت داریم نیست و پتنت‌های این شرکت نشان می‌دهند که سرفیس جدید چیزی فراتر از یک سخت‌افزار دو نمایشگره ساده است.

به گزارش وبسایت WindowsUnited، مایکروسافت می‌خواهد از لولایی جدید در سرفیس دو نمایشگره خود استفاده کند که به کمک نوعی مایع، فشار به وجود آمده روی نمایشگر قابل انعطاف آن را کاهش می‌دهد.

در واقع این مایع منافذ اطراف نمایشگر انعطاف‌پذیر را پر می‌کند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان - تا به آن برای خم شدن و حرکت در موقعیت‌های مختلف کمک کند. در تصاویری که از این پتنت‌ها وجود دارد دستگاهی به نمایش در آمده که دو وجه مجزا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان - داشته و یک نمایشگر اولد سرتاسر آن را در بر گرفته است.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان

در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان - حالی که یکی از مشکلات اصلی گلکسی فولد که سامسونگ را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان - مجبور به کار مجدد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان - و اصلاح طراحی آن - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان - کرده، مساله ورود - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان - مواد خارجی و ضایعات به زیر نمایشگر این دستگاه بوده است. حالا مایکروسافت مشخصا با استفاده از نوعی طراحی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان - پیچیده سعی در جلوگیری از بروز این مشکل داشته است.

اما شاید جالب‌ترین قسمت پتنت مذکور شاید این باشد که مایکروسافت پرونده آن را تحت «لایسنس تکنولوژی مایکروسافت» تشکیل داده و چنین مساله‌ای یعنی مایکروسافت احتمالا در آینده لایسنس آن را در اختیار شرکا و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان - شرکت‌های دیگر هم قرار خواهد داد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان

در حال حاضر مایکروسافت با شرکت‌هایی مثل اینتل برای آماده‌سازی نسخه‌ای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان - جدید از ویندوز همکاری می‌کند که با اسم رمز ویندوز لایت شناخته می‌شود و قرار است روی دستگاه‌های تاشو و دو نمایشگره مورد استفاده قرار بگیرد.

دستگاه دو نمایشگره مایکروسافت که با نام رمز Centaurus شناخته می‌شود چند ماه پیش و در یک رویداد درون سازمانی به کارمندان این شرکت معرفی شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone