🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  3. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  4. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  5. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15895.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سرقت تسلا مدل X در چند دقیقه با کامپیوتر دست‌ساز ۳۰۰ دلاری

یک محقق امنیتی بلژیکی چند آسیب‌پذیری خطرناک در تسلا مدل X شناسایی کرده که به هکرها اجازه می‌دهد با استفاده از دستگاهی دست‌ساز درب این خودرو را باز کرده و موتور آن را روشن کنند. ...

یک محقق امنیتی بلژیکی چند آسیب‌پذیری خطرناک در تسلا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - مدل X شناسایی کرده که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - به هکرها اجازه می‌دهد با استفاده از دستگاهی دست‌ساز درب این خودرو را باز کرده و موتور آن را روشن - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - کنند.

یک محقق امنیتی اهل بلژیک موفق به کشف آسیب‌پذیری جدی در سیستم امنیتی تسلا مدل X شده است. سواستفاده از این آسیب‌پذیری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - گرچه چندان ساده نیست، اما آنقدر جدی بوده که تسلا را مجاب به انتشار بروزرسانی نرم افزاری در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - هفته‌های آتی کرده است.

آنطور که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - در گزارش نوشته شده، این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - آسیب‌پذیری در کلید جایگزین یا همان key fob تسلا مدل X کشف شده است. در این روش سیستم امنیتی خودرو یک ابزار قابل حمل ۳۰۰ دلاری را به عنوان کلید جایگزین اصلی تشخیص داده و درب خودرو را باز می‌کند. هکر سپس می‌تواند با استفاده از این دستگاه خودرو را روشن کرده و آنرا سرقت کند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس
ابزار دست ساز هک تسلا مدل X. این ابزار از ماژول کنترل بدنه این خودرو، قطعات key fob اصلی، کامپیوتر رزبری پای و باتری تشکیل شده و ساختش تقریبا ۳۰۰ دلار تمام می‌شود.

محقق امنیتی یاد شده می‌گوید باز کردن درب خودرو با این روش فقط ۹۰ ثانیه طول می‌کشد و برای روشن کردن موتور نیز به تنها چند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - دقیقه نیاز است. به گفته او سیستم امنیتی تسلا مدل X قادر به تشخیص این حمله است، ولی وجود چند خطا در سیستم مانع از عملکرد صحیح آن می‌شوند.

وی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - اضافه می‌کند که با ساخت یک ابزار دست ساز که شامل برد رزبری پای و گیرنده بلوتوث می‌شود، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - قادر به شبیه‌سازی کلید جایگزین اصلی است. پس از باز کردن درب می‌توان دستگاه را از طریق پورت داشبورد به ماشین وصل کرد و کلید جایگزین جعلی را به عنوان کلید اصلی شناساند و بعد موتور را روشن کرد.

محقق امنیتی یاد شده اشاره می‌کند که تسلا مدل X به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - سیستم امنیتی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - پیشرفته‌ای مجهز شده که وجود چند باگ در آن مانع از عملکرد درست می‌شوند، بنابراین تسلا می‌تواند بوسیله انتشار بروزرسانی نرم افزاری مشکل را برطرف کند. وی افزود کدها و جزئیات فنی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - این دستگاه را برای جلوگیری از سواستفاده هکرها فاش نمی‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوبروی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
تعمیرچی پشت سایپا مرودشت برای تلویزیون سامسونگ تعمیرکار داره
پاسخ: بله در پشت سایپا شهر مرودشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone