🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  3. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  4. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  5. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15893.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

استفاده از پهپاد برای وارسی نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل [تماشا کنید]

محققان با استفاده از پهپاد یکی از خطرناک‌ترین نقاط روی زمین یعنی نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل را وارسی کردند. محققان برای اولین بار پس از وقوع فاجعه در سال ۱۹۸۶ عدم وجود ضایعات هسته‌ای را در ...

محققان با استفاده از پهپاد یکی از خطرناک‌ترین نقاط روی زمین یعنی نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل را وارسی کردند. محققان برای اولین بار پس از وقوع فاجعه در سال ۱۹۸۶ عدم وجود ضایعات هسته‌ای را در رآکتور شماره پنج تأیید کردند.

۳۳ سال پس از فاجعه چرنوبیل، محققان برای از رده خارج اعلام کردن این نیروگاه، به دنبال بررسی وجود ضایعات هسته‌ای در رآکتور شماره پنج بودند، به همین دلیل پهپادی به نام Elios 2 ساخت شرکت Flyability را به داخل این رآکتور فرستادند.

محققان وارسی چرنوبیل حتی با پهپاد را استرس‌زا توصیف می‌کنند. یکی از محققان می‌گوید دیواری که پهپاد باید از روی آن پرواز می‌کرده حدوداً ۷۰ متر ارتفاع داشته و در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بهشهر استان مازندران - صورت قطع شدن سیگنال امکان بازگردانی آن وجود نداشته است. خوشبختانه مأموریت موفقیت آمیز بود و Elios 2 به لطف قرارگیری درون یک محافظ قفس شکل، فیلم‌ها و عکس‌های باارزشی از داخل راهروها و مناطق تاریک و صعب العبور رآکتور شماره پنج گرفت.

محققان به لطف Elios 2 توانستند گودالی به عمق تقریباً ۲۵ متر را در مرکز رآکتور شماره پنج وارسی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بهشهر استان مازندران - کنند؛ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بهشهر استان مازندران - محلی که فرستادن انسان به آنجا در صورت فعال بودن رآکتور غیرممکن است. محققان با بررسی تصاویر و فیلم‌های پهپاد مورد بحث تأیید کردند که استخرهای رآکتور شماره پنج خالی بوده و آثاری از ضایعات هسته‌ای در هیچ کدام از قسمت‌های سازه یافت نشده است.

یافته‌های این مأموریت بسیار حائز اهمیت است چرا که پیش از این هیچ مدرکی وجود نداشت که وضعیت استخرهای نگهدارنده رآکتور شماره پنج را نشان بدهد. محققان نتایج یافته‌های خود از این مأموریت را در اختیار مقامات بین المللی قرار داده‌اند تا آنها - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بهشهر استان مازندران - وضعیت رآکتورهای این - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بهشهر استان مازندران - نیروگاه را آپدیت کنند.

محققان در گذشته نیز از ربات‌ها و پهپادها برای وارسی نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل استاده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بهشهر استان مازندران - کرده‌اند. اوایل آبان ماه امسال گروهی از محققان دانشگاه بریستول از سگ رباتیک «اسپات» ساخت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بهشهر استان مازندران - شرکت بوستون داینامیکس برای بررسی محیط اطراف این نیروگاه استفاده کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone