🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  2. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  3. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  5. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15894.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

توییتر مبارزه با دروغ‌پراکنی را شدت می‌بخشد: هشدار به کاربر پیش از لایک پست‌‌های جنجالی

توییتر اعلام کرد به زودی پیش از لایک کردن پست‌های برچسب گذاری شده پنجره هشدار به کاربر نمایش داده می‌شود. توییتر از چند هفته قبل به منظور مبارزه با پخش اخبار نادرست پیرامون انتخابات آمریکا، ...

توییتر اعلام کرد به زودی پیش از لایک کردن پست‌های برچسب گذاری شده پنجره هشدار - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - به کاربر نمایش داده می‌شود.

توییتر از چند هفته قبل به منظور مبارزه با پخش اخبار نادرست پیرامون انتخابات آمریکا، نمایش پنجره هشدار پیش از ری‌توییت کردن پست‌های برچسب گذاری شده را آغاز - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - کرده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - است. این شبکه اجتماعی حالا اعلام می‌کند که پیش از لایک کردن پست‌های برچسب گذاری شده نیز - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - پنجره هشدار به کاربران نمایش داده می‌شود. این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - قابلیت از هفته جاری برای نسخه وب و iOS فعال می‌شود و در هفته‌های آتی به نسخه اندروید خواهد آمد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی

توییتر می‌گوید نمایش پنجره هشدار برای پست‌های حاوی اطلاعات نادرست، نقل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - قول این قبیل توییت‌ها را ۲۹ درصد کاهش داده است. حال توییتر می‌خواهد با نمایش این پنجره قبل از لایک کردن، آمار لایک پست‌های برچسب گذاری شده را نیز کاهش دهد.

توییتر برای مبارزه با پخش اخبار نادرست راهکارهای متعددی را در پیش گرفته است. برای مثال دیگر امکان ری‌توییت کردن آنی پست‌ها با یک دکمه وجود نداشته و کاربر برای این کار به صفحه ایجاد پست جدید برده می‌شود. البته در این صفحه همچنان می‌توان بدون نیاز به نوشتن، پست مورد نظر را با فشردن دکمه Retweet به اشتراک گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone