تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20289.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

دنیای مک متحول می‌شود؛ اجرای اپ‌های آیفون و آیپد روی کامپیوترهای آینده اپل

اپل در کنفرانس WWDC20 از مجهز شدن مک‌های جدید به چیپ‌های مبتنی بر معماری ARM ساخته شده توسط خود اپل خبر داد. به لطف معماری مشترک این چیپ‌ها با مدل‌های به کار رفته در آیپدها و ...

اپل در کنفرانس WWDC20 از مجهز شدن مک‌های جدید به چیپ‌های مبتنی بر معماری ARM ساخته شده توسط خود اپل خبر داد. به لطف معماری مشترک این چیپ‌ها با مدل‌های به کار رفته در آیپدها و آیفون‌ها، این مک‌ها توانایی اجرای اپ‌های گوشی‌ها و تبلت‌های اپل را به طور بومی خواهند داشت.

اپل برای اثبات این موضوع، در رویداد اپلیکیشن‌های توسعه داده شده برای آیفون و آیپد از جمله Monument Valley ،Fender Play و  Calm را به طور روان روی مک با سیستم‌عامل macOS Big Sur اجرا کرد.

کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های جدید را از اپ استور مک به طور مستقیم نصب کنند و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چمستان استان مازندران - به این ترتیب چندین اپلیکیشن iOS توانایی اجرا در کنار اپلیکیشن‌های macOS را خواهند داشت. به گفته اپل این قابلیت همزمان با عرضه مک‌های مجهز به چیپ ساخت اپل در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چمستان استان مازندران - سال جاری میلادی در اختیار کاربران قرار - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چمستان استان مازندران - خواهد گرفت.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چمستان استان مازندران

اپل در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چمستان استان مازندران - سال ۲۰۱۹ و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چمستان استان مازندران - همزمان با رونمایی از macOS 10.15 کاتالینا از فریم‌ورک کاتالیست رونمایی کرد که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌داد تا با یکبار - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چمستان استان مازندران - برنامه نویسی و تنها با ایجاد چند تغییر کوچک در کد خود، برنامه‌های - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چمستان استان مازندران - آیپد یا آیفون را روی macOS نیز اجرا کنند. با عرضه‌ مک‌های مجهز به چیت‌های ساخت اپل، پورت کردن اپلیکیشن‌ها به macOS به طور مستقیم امکان پذیر می‌شود.

البته در عین حال به لطف نسخه جدیدی از اپلیکیشن روزتا، مک‌های مبتنی بر ARM همچنان توانایی اجرای برنامه‌های نوشته شده برای مک‌های مبتنی بر چیپ اینتل را نیز خواهند داشت. علاوه بر این نرم‌افزار مجازی سازی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چمستان استان مازندران - جدید به مک‌ها امکان اجرای سیستم‌عامل‌های دیگری از جمله لینوکس را می‌دهد.

انتظار می‌رود - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چمستان استان مازندران - مهاجرت کامل اپل به معماری ARM در بین مک‌‌های عرضه شده حدود دو سال طول بکشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهدیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوب هستید؟ منطقه روستای لسفی جان چمستان یخچال هیمالیا دلتا Himalia هم تعمیر میکنید؟
پاسخ: بله در روستای لسفی جان شهر چمستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone