🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15040.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی روی دستگاه ترکیبی گوشی و اسپیکر با نمایشگر رول‌شونده کار می‌کند

پتنت جدید شیائومی، گوشی عجیب و غریبی را نشان می‌دهد که با طراحی استوانه‌ای شکل و نمایشگر رول‌شونده خود، می‌تواند به عنوان اسپیکر هوشمند نیز مورد استفاده قرار بگیرد. پتنت جدید شیائومی، که به تازگی ...

پتنت جدید شیائومی، گوشی عجیب و غریبی را نشان می‌دهد که با طراحی استوانه‌ای شکل و نمایشگر رول‌شونده خود، می‌تواند به عنوان اسپیکر هوشمند نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

پتنت جدید شیائومی، که به تازگی توسط LetsGoDigital کشف شده است، گوشی استوانه‌ای شکلی را به تصویر می‌کشد که به نوعی می‌تواند نقش یک بلندگوی هوشمند را نیز ایفا کند. همان‌طور که در تصاویر مربوط به پتنت دیده می‌شود،‌ دستگاه مذکور مجهز به دکمه‌ای در قسمت بالای - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نیشابور استان خراسان - آن و دوربین در پنل پشتی است. در مستندات مربوطه اشاره‌ای به مشخصات دوربین‌های دستگاه نشده است.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر نیشابور استان خراسان

باتوجه به تصاویر ظاهرا این دستگاه از نمایشگر رول‌شونده بهره می‌برد که در صورت نیاز به به بیرون کشیده می‌شود. با توجه به اینکه گوشی مورد نظر شیائومی قرار است نقش - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نیشابور استان خراسان - یک اسپیکر هوشمند را نیز ایفا کند، رول شوندگی کمک می‌کند تا زمانی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نیشابور استان خراسان - که - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نیشابور استان خراسان - به - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نیشابور استان خراسان - نمایشگر نیازی نیست، از آن محافظت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نیشابور استان خراسان - شود. اسپیکر اصلی در قسمت پایین بدنه آن قرار گرفته - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نیشابور استان خراسان - و شیائومی مشخصات آن را هنوز اعلام نکرده است.

اگرچه LetsGoDigital در گزارش خود از این دستگاه به - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نیشابور استان خراسان - عنوان گوشی موبایل یاد می‌کند، اما برقراری تماس و ارسال پیام با - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نیشابور استان خراسان - وجود - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نیشابور استان خراسان - چنین طراحی، بسیار دشوار به نظر می‌رسد. همچنین در طراحی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نیشابور استان خراسان - این محصول هیچ درگاه یا پورتی برای ذخیره‌سازی یا شارژ دیده نمی‌شود، بنابراین مشخص نیست که عملیات شارژ آن به چه صورت انجام خواهد شد. همچنین وجود چنین طراحی، حمل دستگاه را کاملا دشوار می‌کند و اگر شیائومی قصد داشته باشد از اسپیکرهای پیشرفته‌ای در - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نیشابور استان خراسان - آن استفاده کند، مطمئنا سبک وزن نخواهد بود.

شیائومی پیش از این نیز برای رقابت با سایر شرکت‌های تولید کننده از طرح‌های مفهومی عجیب و غریب دیگری ثبت کرده است. برای مثال می‌توان به گوشی می میکس آلفا این شرکت که یک نمایشگر آبشاری دور - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نیشابور استان خراسان - تا دور گوشی را احاطه کرده،‌ اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone