تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24153.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده اینتل در رقابت های دو و میدانی المپیک ۲۰۲۰

رقابت های دو و میدانی در بازی های المپیک تابستانه توکیو قرار است همراه با پوشش های جدید واقعیت افزوده به نمایش در آیند تا تماشاچیان این رقابت ها بتوانند به صورت آنی و در ...

رقابت های دو و میدانی در بازی های المپیک تابستانه توکیو قرار است همراه با پوشش های جدید واقعیت افزوده به نمایش در آیند تا تماشاچیان این رقابت ها بتوانند به صورت آنی و در لحظه پیشرفت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - هر بازیکن را دنبال کنند.

شرکت اینتل با انتشار ویدیویی جدید پیش نمایشی از این قابلیت را به نمایش گذاشته که در آن پوشش های افزوده، اسامی و سرعت دوندگان برتر را نشان می دهند. تکنولوژی، نوعی دنباله رنگی نیز پشت سر دوندگان نمایش خواهد داد که سرعت آنها در بخش های مختلف مسیر را معین می کند. برای آنکه بدانید این فناوری چطور کار میکند پیشنهاد می شود نگاهی به ویدیوی زیر بیاندازید.

اینتل این فناوری را 3DAT (به معنای دنبال کننده سه بعدی ورزشکاران) نامگذاری کرده و اعلام نموده که تکنولوژی مذکور به شکل «تقریبا آنی» کار می کند و برای این منظور از هوش مصنوعی و بینایی کامپیوتری کمک می گیرد و شرکت های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - دارای امتیاز پخش این بازی ها میتوانند به صورت زنده آن - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - را به برنامه های خود اضافه کنند.

Yiannis Exarchos مدیر اجرایی خدمات - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - کانال المپیک در این باره گفت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - که از این فناوری قرار است برای کمک به تماشاچیان استفاده شود تا در مراحل مختلف مسابقات دو و میدانی درک بهتری از جایگاه هر بازیکن داشته باشند. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - این فناوری همچنین توانایی درک «فرم و حرکت ورزشکاران» را هم دارد که همه اینها چشم اندازهای تازه ای از رقابت های المپیک را پیش روی تماشاچیان قرار خواهند داد.

اینتل همچنین همکاری گسترده ای را با مقامات ژاپنی آغاز کرده و تکنولوژی هایی فراتر از پوشش واقعیت افزوده برای این بازی ها تدارک دیده است. برای مثال - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - از پردازنده های این شرکت برای شناسایی ۳۰۰ هزار نفر در این بازی ها استفاده خواهد شد ضمن اینکه مراسم های افتتاحیه و اختتامیه المپیک ۲۰۲۰ هم از تکنولوژی واقعیت افزوده آن بی بهره نخواهند ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone