تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44641.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کامپیوتر HP Omen X Compact با طراحی جدید و قابلیت تبدیل شوندگی معرفی شد

شرکت HP ایده خود برای تولید کامپیوتری در قالب کوله پشتی را که سال گذشته معرفی کرده بود، مورد بازنگری قرار داده و حالا آماده است دستگاه «Omen X Compact» را روانه بازار کند. محصول ...

شرکت HP ایده خود برای تولید کامپیوتری در قالب کوله پشتی را که سال گذشته معرفی کرده بود، مورد بازنگری قرار داده و حالا آماده است دستگاه «Omen X Compact» را روانه بازار کند.

محصول مورد بحث یک کامپیوتر گیمینگ فوق العاده باریک - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و سبک است که مانند یک کوله پشتی روی دوش کاربر قرار گرفته و امکان تجربه بازی های واقعیت مجازی را فراهم می کند.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

شاید این ایده تا حدودی عجیب به نظر برسد اما شرکت های مختلفی در حال توسعه نمونه اختصاصی خود هستند - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تا گیمرها بتوانند با استفاده از این محصولات، بدون نگرانی بابت گیر کردن انواع و اقسام کابل های مورد نیاز برای اجرای بازیهای واقعیت مجازی، به راحتی در محیط پرسه بزنند.

HP تغییرات ریز و درشتی را در طراحی محصول خود اعمال کرده که مهمترین آنها، معرفی یک «داک» است که Omen X Compact را به یک PC استاندارد تبدیل می کند. از - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این طریق، بزرگترین مشکل محصول HP حل شده و کامپیوتر مورد بحث دیگر صرفاً مخصوص واقعیت مجازی نیست.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

Omen X Compact بسیار سبک است و کاربر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را هنگام استفاده خسته نمی کند

کاربران می توانند با استفاده از داک جدید، اومِن - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اکس کامپکت را به یک کامپیوتر گیمینگ رومیزی تبدیل کنند و مانیتور، کیبورد و سایر تجهیزات خود را - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به آن متصل نمایند. البته دستگاه مذکور در حالت معمولی و به صورت کوله پشتی نیز بسیار سبک بوده و وزن آن حداقل در بازه های زمانی کمتر از یک ساعت، اصلاً - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مورد توجه گیمر قرار نخواهد گرفت.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

محصول جدید HP - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با چیپست Core i7 کیبی لیک اینتل و کارت گرافیک GeForce GTX 1080 عرضه شده و شرکت سازنده برای تاکید بر چندکاره بودن و قابلیت تبدیل شوندگی دستگاه، کامپیوتر و تجهیزات مربوط به کوله پشتی را به صورت جداگانه به فروش می رساند.

Omen X Compact در روز عرضه تنها کامپیوتر-کوله پشتی بازار نخواهد بود؛ اما تغییرات اخیر HP در طراحی و اضافه شدن داک، شانس فروش بیشتری را برای محصول مذکور تضمین خواهد کرد.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

کامپیوتر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مورد بحث با قیمت 2499 دلار از ماه آینده به بازار عرضه می شود و کاربران برای خرید تجهیزات مربوط به کوله پشتی، باید 600 دلار دیگر بپردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone