🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38258.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کمک‌های جمع شده کاربران اسنپ برای مناطق زلزله زده به سرانجام رسید

۲۱ آبان ۱۳۹۶ قلب‌ همه ایران از غم زلزله‌ کرمانشاه به درد آمد. یک روز پس از  این حادثه دلخراش، بسیاری از شرکت‌ها و استارتاپ‌ها سعی کردند به نوبه خود کمکی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه کنند ...

۲۱ آبان ۱۳۹۶ قلب‌ همه ایران از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - غم زلزله‌ کرمانشاه به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - درد آمد. یک روز پس - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از  این حادثه دلخراش، بسیاری از شرکت‌ها - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و استارتاپ‌ها سعی کردند به نوبه خود کمکی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه کنند و کمپین‌های گوناگونی برای این حادثه ایجاد شد. اسنپ نیز یکی از این استارتاپ‌ها بود که با افزودن گزینه‌ای به نام کمک به زلزله‌زدگان در اپلیکیشن خود از کاربرانش خواست تا در صورت تمایل ۱۰ درصد از هزینه سفرشان را برای کمک به زلزله‌زدگان اختصاص دهند. حالا اسنپ گزارشی از این مبالغ جمع آوری کرده تا کاربران بدانند این هزینه‌ها کجا و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - برای چه صرف شده است.

مبالغ اهدایی کاربران اسنپ صرف پروژه‌ای به نام «۲۰ستون» خواهد شد. این پروژه با همت موسسه نیکوکاری مهربانه راه‌اندازی شده است و کاربران اسنپ به عنوان حامی «۲۰ستون» در کنار این موسسه همراه مردم کرمانشاه خواهد بود. در این پروژه کاربران هر دو مجموعه ۲۰ سازه ضد زلزله را به خانواده‌ زنان سرپرست خانوار و توان‌یابان منطقه ثلاث باباجانی اهدا می‌کنند.

اسنپ به عنوان تنها حامی «۲۰ستون»، مبلغ ۸۰ میلیون از ۲۰۰ میلیون تومان مورد نیاز برای اجرای این پروژه را پرداخت می‌کند. این مبلغ ماحصل ۱۰ درصد هزینه سفرهای کاربران اسنپ به‌علاوه مبالغی اهدا شده از کلیه کارکنان این شرکت است.

اسنپ اعلام کرده که از امروز گزینه «کمک به زلزله‌زدگان» غیرفعال خواهد شد و کاربران - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی و یا سایت مهربانه در جریان جزییات اجرای پروژه «۲۰ستون» قرار بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone