🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  2. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  3. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  4. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  5. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41363.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

شرکت ملی پست یا استارتاپ‌ها؛ کدام یک پیک‌های موتوری را به مقصد می‌رساند؟

ظهور استارتاپ‌های حمل و نقل و استقبال شدید مردم از آنها باعث شده که بسیاری از شرکت های دولتی هم وارد این حوزه شوند. بعد از اتحادیه تاکسیرانی و آژانس‌داران حالا نوبت به شرکت ملی ...

ظهور استارتاپ‌های حمل و نقل و استقبال شدید مردم از آنها باعث شده که بسیاری از شرکت های - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دولتی هم وارد این حوزه شوند. بعد از اتحادیه تاکسیرانی و آژانس‌داران حالا نوبت به شرکت ملی پست رسیده است تا به رقابت با شرکت های نام آشنای این حیطه بپردازد.

سرویس ویژه پیک موتوری «پست من»‏، نام خدمت جدیدی است که شرکت ملی پست در یکی دو ماه گذشته به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - صورت آزمایشی آن را در چند شهر راه اندازی کرده و حالا به طور کامل آن را به مرحله اجرایی رسانیده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - است. «محمدحسن ترابی»، مدیرعامل روابط عمومی شرکت ملی پست ایران، در گفتگو با دیجیاتو اطلاعات بیشتری از سرویس جدید این سازمان در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اختیارمان قرار داد:

«این خدمات به نوبه‌ای بخش توسعه یافته‌ای از خدمات پست پیک ویژه است که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سال‌ها پیش به مشتریان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ارائه شده بود. شرکت ملی پست در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان با همکاری بخش خصوصی این سرویس ویژه را برای مشتریانی که با اینترنت سر و کار دارند، راه اندازی کرده است.»

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

این سامانه نسخه توسعه یافته خدمات پست پیک ویژه به شمار می‌رود

ترابی به راه‌اندازی این سیستم در شهرهای بزرگی چون تهران، کرمان، شیراز، خرم‌آباد، یاسوج، اهواز، بندرعباس، تبریز، اصفهان و مشهد و... اشاره کرد و نسبت به راه‌اندازی این سیستم در شهرستان‌ها و شهرهای دیگر در سال‌های آینده‏‏، ابراز امیدواری کرد.

وی ضمن تایید تفاوت قیمت خدمات این سرویس در کلانشهر تهران نسبت به سایر شهرها، به دیجیاتو گفت:

«دلیل این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مساله را در بزرگی و ترافیک شهری و همچنین تعداد بیشتر درخواست‌ها می دانم. به باور من نسبت کاری که نیروهای پیک پست‌من در شهری مثل تهران انجام می‌دهند نسبت به سایر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شهرها بیش از دوبرابر است.»

مورد دیگری که ترابی به آن اشاره کرد به حیطه نحوه قیمت‌گذاری مرسولات در این سرویس بر‌می‌گردد. نرخ این خدمات بستگی به وزن و ابعاد بسته‌های مشتریان است. قیمت اولیه این سرویس برای بسته‌های کمتر از 20 کیلوگرم - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و ابعاد استاندار 40 سانتی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - متر در نظر گرفته شده است.

«شهریار رفیعی»، مدیر روابط - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - عمومی این سامانه نیز مساله تفاوت قیمت ها را با ذکر مثالی برای دیجیاتو روشن - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می سازد که حکایت از نرخ دوبرابری کلانشهرها نسبت به شهرستان‌ها دارد:

«نرخ ورودی در تهران 5000 تومان و در غالب شهرستان ها 2500 تومان است، همچنین مواردی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - چون آب و هوا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و ترافیک و ساعات شبانه روز بر روی نحوه نرخ گذاری سرویس تاثیرگذار خواهند بود.

رفیعی ضمن صحبت درباره اینکه پست من دومین برنامه حمل و نقل پیک موتوری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آنلاین این شرکت است و با توجه به تجریبات گذشته افراد داخل شرکت و حمایت های دولتی شرکت ملی پست آینده درخشانی خواهد داشت، افزود:

ما در این سامانه به جز حمل و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نقل بار، گزینه جابجایی نفر را نیز داریم. اطلاعی از اینکه سایر شرکت ها چطور و با چه پشتوانه ای فعالیت های مشابهی می کنند ندارم ولی ما تنها شرکتی هستیم که مجوز تحت نظارت ارتباطات و فناوری را داریم و قانونا این کار را - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - انجام می دهیم. بیمه شخص ثالث در هنگام سرویس گیری این گزینه تا دو نفر را در پوشش خود قرار خواهد داد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

این سامانه تنها سرویس - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مجوزدار و قانونی حمل ونقل بار و نفرات با موتور است

به نظر  می رسد شرکت ملی پست با حمایت و راه اندازی این سامانه، به دنبال مشتریان جدید و کاربران تلفن های همراه است تا با شناسایی این بازار در آن فعالیت مثبتی داشته باشد. استقبال مردم از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن های مشابه و گردش مالی نسبتا خوبی که در آنها رخ می دهد رقابتی تنگاتنگ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - را به وجود آورده که دولتی‌ها تازه‌ترین بازیکنان آن هستند.

«مهدی نایبی»‏، مدیرعامل شرکت الوپیک‏، درباره ورود سازمان‌های دولتی به حوزه استارتاپی به دیجیاتو گفت:

صرف نوشتن یک اپ و قرار - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دادن آن در فضای مجازی یک کسب و کار موفق را در پی ندارد. دید و تفکر استارتاپی و کیفیت و خدماتی که باید داشت مهم است. خود پیک بادپا هم برنامه‌ای تحت نام پیک سبز طراحی و اجرا کرد که در عمل به موفقیت نسبی نرسید. همکاری دولتی‌ها بهتر است با بخش خصوصی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - صورت بپذیرد و یک بازی برد برد را برای همه فراهم بیاورد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

نایبی همچنین از صحبت‌های اولیه با شرکت‌هایی همچون پست و تیپاکس برای همکاری خبر داد: «زمزمه‌هایی مبنی بر همکاری برای جابجایی پاکت‌ها و بسته‌های این شرکت‌ها توسط سازمان ما وجود دارد. برند ما و کیفیت کار ما باعث به وجود - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آمدن مشتریان وفادار زیادی شده که امکان از دست دادن آنها با ورود برنامه‌های جدید نامحتمل به نظر می‌رسد. فعالیت ما فعلا در تهران است و به زودی در کرج هم آغاز خواهد شد. این گستردگی فعالیت به تدریج باعث ایجاد همکاری‌های بیشتر دوجانبه‌ای بین ما و این سازمان‌ها خواهد شد.»

ورود سازمان های دولتی کمی دیرتر از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - حد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - معمول صورت گرفته و باید دید که با توجه به پشتوانه گرمی که سرویس‌های پیک آنلاین فعال کنونی به دست آورده‌اند آیا موفقیتی برای دولتی‌ها به دست خواهد آمد یا خیر. البته حمایت از بخش خصوصی و راه‌اندازی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این گونه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سامانه‌ها با کمک شرکت‌های دانش بنیان خصوصی‏ اقدامی هوشمندانه از سوی اکثر سازمان‌های دولتی است و نشان از پذیرش آنها از قدرت بخش خصوصی دارد. بخشی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که در این چندساله بیش از پیش فعال بوده و دولت دوازدهم نگاه ویژه‌ای به آن‌ها دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone